Hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. september 2013

MomInTheMaking

Chili skriver:

Løfter i hovedenden på sengen når de små er syge?

Vi lægger en pude under madrassen, så kommer der en god hældning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2013

Chili

Mama1304 skriver:

Da min søn var mindre, led han af rigtig slem hoste, så der var hans hovedende altid hævet. Vi lagde nogle tykke ordbøger under madrassen. Når han sov i kombi vognen, lå han ikke helt ned, men lige en tand højere op 

Nå han sov i vores seng, sov altid på min hovedpude  Som er sådan en lækker blød skumpude 

Må prøve det med bøgerne. Synes godt nok det er træls han skal have ondt og hoste så meget

Anmeld

5. september 2013

Chili

Kofoed. skriver:

ja. der findes også.en kile madras man kan ligge under den almindelige madras, den koster også okay meget (for to på kh).

Vi er på kh og su, så pengene er ikke store
Vi nøjes med en billig løsning pt!

Anmeld

5. september 2013

Chili

MorEllen skriver:

Jeg har både prøvet at bygge op med bøger under benene på sengen og at lægge et sammenbrættet tæppe under madrassen. Synes det blev bedst med bøgerne.. Da blev heldningen bedst hvis du forstår..

Men jeg forstår ikke helt hvorfor man ligger dem under benene ? Hehe.

Anmeld

5. september 2013

Lukas&Liam<3

Chili skriver:

Hvordan løfter i det?
Min søn er meget snottet og har snot i bronkierne og vand i ørene.. Så han sover så dårligt! Og hoster og piver når han ligger ned.. Så vi vil prøve at hæve hovedet!

Vi har bare lagt to puder under madressen. Men tror egentlig det er smartere som de andre siger med under benene på sengen. Så er madressen mere naturlig skæv i stedet for det kun er hoved det er hævet.

Anmeld

5. september 2013

MorEllen

Chili skriver:

Men jeg forstår ikke helt hvorfor man ligger dem under benene ? Hehe.

... jeg forstår ikke hvorfor du ikke forstår det..
Hvis man lægger et tæppe eller bøger under madressen, vil man jo få en lille bump der hvor bøgerne/tæppet stopper.. men hvis du lægger bøger under benene (kun de to ved hovedenden) så bliver hældningen jævn og det er nemmere at justere hvor meget du vil at det skal hælde. Forstår du?

Anmeld

5. september 2013

Chili

Maria&Lukas skriver:

Vi har bare lagt to puder under madressen. Men tror egentlig det er smartere som de andre siger med under benene på sengen. Så er madressen mere naturlig skæv i stedet for det kun er hoved det er hævet.

Ja okay

Anmeld

5. september 2013

Chili

MorEllen skriver:

... jeg forstår ikke hvorfor du ikke forstår det..
Hvis man lægger et tæppe eller bøger under madressen, vil man jo få en lille bump der hvor bøgerne/tæppet stopper.. men hvis du lægger bøger under benene (kun de to ved hovedenden) så bliver hældningen jævn og det er nemmere at justere hvor meget du vil at det skal hælde. Forstår du?

Ja okay, det kan jeg godt se. Så prøver vi at lægge dem under benene og håber det hjælper, tak

Anmeld

5. september 2013

Sijac

Chili skriver:

Hvordan løfter i det?
Min søn er meget snottet og har snot i bronkierne og vand i ørene.. Så han sover så dårligt! Og hoster og piver når han ligger ned.. Så vi vil prøve at hæve hovedet!

Jeg har brugt et håndklæde under madrassen..

Nu tror du at jeg er sindsyg, men den er altså god nok.. Tag er løg og skær i skiver, kom det i en skål og dæk det mad vand. Dette sætter du ved siden af hans seng, oppe ved hovedet, når han skal sove i nat.

Anmeld

5. september 2013

Chili

Sijac skriver:

Jeg har brugt et håndklæde under madrassen..

Nu tror du at jeg er sindsyg, men den er altså god nok.. Tag er løg og skær i skiver, kom det i en skål og dæk det mad vand. Dette sætter du ved siden af hans seng, oppe ved hovedet, når han skal sove i nat.

For at det er nemmere at trække vejret ?
Gør det noget set står en halv meter væk? Ellers vælter han det bare når han vågner om morgenen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.