så blev der hentet medicin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

302 visninger
5 svar
1 synes godt om
5. september 2013

salix

ja så er vi nået så langt at jeg har fået hentet medicinen på apoteket... tog der ned og trode kun jeg skulle ha næsesprayen med hjem.. så jeg blev da svært overraskede da jeg skulle betale 2253.- og fik en hel bærepose med mig hjem med besked på at det skulle på køl med det samme... 

men nu er der kun at vente på at det bliver den 19/9 og jeg kan starte op på de første homoner... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2013

Putomanen

salix skriver:

ja så er vi nået så langt at jeg har fået hentet medicinen på apoteket... tog der ned og trode kun jeg skulle ha næsesprayen med hjem.. så jeg blev da svært overraskede da jeg skulle betale 2253.- og fik en hel bærepose med mig hjem med besked på at det skulle på køl med det samme... 

men nu er der kun at vente på at det bliver den 19/9 og jeg kan starte op på de første homoner... 

Puha, den medicin er bare dyr. Der er ikke andet for end at lukke øjnene og betale Har din klinik søgt kronikertilskud til dig? Så er der nemlig kun en egenbetaling på ca 3600 kr.

Jeg håber at det kommer til at gå godt med at tage hormonerne

Anmeld

5. september 2013

salix

Putomanen skriver:

Puha, den medicin er bare dyr. Der er ikke andet for end at lukke øjnene og betale Har din klinik søgt kronikertilskud til dig? Så er der nemlig kun en egenbetaling på ca 3600 kr.

Jeg håber at det kommer til at gå godt med at tage hormonerne

jo det har de så ved godt at vi ikke kommer over de 3800.- det var mere overraskelsen da jeg var sikker på at vi kun skulle hente næsespray jeg skal jo først begynde de andre homoner den 4 oktober...

ja man må bare lukke øjenen og betale... godt man har dankort så gør det først rigtig ondt når man ser udskriften fra banken 

Anmeld

5. september 2013

Putomanen

salix skriver:

jo det har de så ved godt at vi ikke kommer over de 3800.- det var mere overraskelsen da jeg var sikker på at vi kun skulle hente næsespray jeg skal jo først begynde de andre homoner den 4 oktober...

ja man må bare lukke øjenen og betale... godt man har dankort så gør det først rigtig ondt når man ser udskriften fra banken 

Det er også mange penge at betale på 1 gang. Jeg synes også det er vildt hvis man kigger på hvad medicinen koster inden diverse tilskud

Forhåbentlig kan du havde dit dankort i ro i et stykke tid nu

Anmeld

5. september 2013

salix

Putomanen skriver:

Det er også mange penge at betale på 1 gang. Jeg synes også det er vildt hvis man kigger på hvad medicinen koster inden diverse tilskud

Forhåbentlig kan du havde dit dankort i ro i et stykke tid nu

ja det er jo helt vildt hvad vi skulle ha været af med uden tilskud... 

ja med lidt ( meget ) held skal vi ikke bruge flere penge på medicin men på baby udstyr i stedet  selvom jeg godt kan fornemme her inde at det sjælent sker i 1 forsøg...

trives du med at være gravid?

Anmeld

5. september 2013

Putomanen

salix skriver:

ja det er jo helt vildt hvad vi skulle ha været af med uden tilskud... 

ja med lidt ( meget ) held skal vi ikke bruge flere penge på medicin men på baby udstyr i stedet  selvom jeg godt kan fornemme her inde at det sjælent sker i 1 forsøg...

trives du med at være gravid?

Uh, jeg for at dankortet snart skal brændes varmt i en baby-butik

Det er stadig lidt svært at tro på, men det går mere og mere op for mig for hver dag der går. Jeg glæder mig til ts, forhåbentlig er alt som det skal være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.