Har du en livsforsikring..??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du en livsforsikring...

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.118 visninger
20 svar
0 synes godt om
17. juli 2009

Honningblomst

Naiv som jeg er troede jeg det var noget ingen turde lade være med at have...men der blev jeg klogere-smiler
Derfor er jeg nysgerrig..
Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2009

LineD

Nej det har jeg ikke...
Jeg har vel aldrig ment det var nødvendigt...
Men her når vores søn kommer til verden skal vi begge naturligvis have en...
Det eneste forsikring jeg har, der kommer noget nær det at kunne hjælpe mig lidt er Danmark hehe..

Har egentlig ALDRIG skænket det en tanke...

Anmeld

17. juli 2009

Honningblomst

LineD skriver:

Nej det har jeg ikke...
Jeg har vel aldrig ment det var nødvendigt...
Men her når vores søn kommer til verden skal vi begge naturligvis have en...
Det eneste forsikring jeg har, der kommer noget nær det at kunne hjælpe mig lidt er Danmark hehe..

Har egentlig ALDRIG skænket det en tanke...

"danmark" er også godt-smiler-
Jeg har haft forsikringer siden jeg flyttede hjemmefra som 18 årig, har aldrig tænkt på at lade være...det var bare noget mine forældre sagde at det skulle man da og fornuftig som jeg er gjorde jeg da det...præcis som jeg aldrig har gjort brug de der dumme lån...smiler
Knus Eva...som vidst bare har været 50 år gammel siden jeg var 18 år...

Anmeld

17. juli 2009

AnneKH

Hjemme hos os har vi begge livsforsikring, men det er kun fordi vi flyver begge to og det derfor er obligatorisk at have livsforsikring. Skulle der ske noget en dag, er vi sikre på, at både ban og kæreste kan klare sig! Ellers har jeg heller aldrig skænket livsforsikring en tanke..

Anmeld

17. juli 2009

LineD

Eva skriver:

"danmark" er også godt-smiler-
Jeg har haft forsikringer siden jeg flyttede hjemmefra som 18 årig, har aldrig tænkt på at lade være...det var bare noget mine forældre sagde at det skulle man da og fornuftig som jeg er gjorde jeg da det...præcis som jeg aldrig har gjort brug de der dumme lån...smiler
Knus Eva...som vidst bare har været 50 år gammel siden jeg var 18 år...

Hihi den prædiken har mine ører også lagt i blød i
Er medlem i gruppe 2 i Danmark, den mest omfattende, men jeg tænker helt klart jeg vil have en livsforsikring, for min (okay okay VORES ) kommende søns skyld

Hihi knus Line, som heller aldrig er faldet i den der små låns fælde... (Og som i øvrigt vist også er små 50 år i hovedet om ikke andet )

Anmeld

17. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Noget gennem pension og noget gennem fagforretning og noget gennem banken vidst nok

Anmeld

17. juli 2009

Vingummien

Eva skriver:

Naiv som jeg er troede jeg det var noget ingen turde lade være med at have...men der blev jeg klogere-smiler
Derfor er jeg nysgerrig..
Knus Eva..

Har ik på mig selv endnu, men har på knægten, det er vigtigere for mig lige pt da det er småt med pengene

Anmeld

17. juli 2009

Honningblomst

suanne85 skriver:

Har ik på mig selv endnu, men har på knægten, det er vigtigere for mig lige pt da det er småt med pengene

Den forstår jeg ikke-smiler- altså hvis han dør så er det vigtigere at I får penge end at han får hvis I dør eller?? Måske jeg misforstår....faktisk så er mine børn med i prisen på den jeg har....
Knus Eva..

Anmeld

17. juli 2009

Vingummien

Eva skriver:

Den forstår jeg ikke-smiler- altså hvis han dør så er det vigtigere at I får penge end at han får hvis I dør eller?? Måske jeg misforstår....faktisk så er mine børn med i prisen på den jeg har....
Knus Eva..

Misforstår hehe men ved forstå godt hva du mener.

Det jeg mener er at det er vigtigere for mig at han kan få dækket sine tænder el lignede hvis uheldet skulle være, end at jeg kan få dækket mine tænder hvis det  er mig. Gir det mening?

Skal også have på mig selv, men 2 gange ingen penge så er der bare ik råd, desværre.
Men havde ik lige tænkt den vej du tænker med pengene hvis en dør.

Oki, står der hvor jeg har den at børneulykkesforsikring er seperat

Anmeld

17. juli 2009

Honningblomst

suanne85 skriver:

Misforstår hehe men ved forstå godt hva du mener.

Det jeg mener er at det er vigtigere for mig at han kan få dækket sine tænder el lignede hvis uheldet skulle være, end at jeg kan få dækket mine tænder hvis det  er mig. Gir det mening?

Skal også have på mig selv, men 2 gange ingen penge så er der bare ik råd, desværre.
Men havde ik lige tænkt den vej du tænker med pengene hvis en dør.

Oki, står der hvor jeg har den at børneulykkesforsikring er seperat

Åh, det er altså svært med det skrevne...smiler...
Den du har på din søn har jeg også på mine...livsforsikring er en helt anden-smiler
Jeg ved sgu heller ikke hvorfor jeg har tænkt over det...tror jeg er ret så realistisik og så har jeg også oplevet lidt der fik mig til at se hvor skrøbeligt det hele er...
knus til dig-smiler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.