Ideer til morgengave søges!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.156 visninger
13 svar
1 synes godt om
5. september 2013

Anonym trådstarter

Da min familie ikke ved jeg skal giftes har jeg valgt at være anonym.

Hvad gav i jeres mand i morgengave? Har i evt nogle kreative ideer til manden der intet ønsker sig, og som ikke koster det vilde. Gerne maks 1200 kr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2013

CroQuis

Morgenmad på sengen iført noget frækt lingeri - hér ville det være pandekager - efterfulgt af et BJ... 

Det vil min mand meget hellere have end en købegave 

Anmeld

5. september 2013

Putomanen

Hvad med nogle frække billeder, halvnøgen eller nøgen, helt afhængig af din og mandens temperament?

Anmeld

5. september 2013

MyLove E

Anonym skriver:

Hvad gav i jeres mand i morgengave? Har i evt nogle kreative ideer til manden der intet ønsker sig, og som ikke koster det vilde. Gerne maks 1200 kr

Jeg købte et par solbriller til min mand:-D Han bruger dem altid når han køre bil

Anmeld

5. september 2013

Sabone

Anonym skriver:

Vi skal giftes på lørdag og sidste lørdag fik min kæreste sin gave

Han fik en god omgang rigtig thaimassage, som er noget af det, som han sætter allermest pris på og han blev bare rigtig glad

Skal man ikke vente med det frække til bryllupsnatten?? Hmm.. Næh, det behøver man vel ikke, men jeg er 100% sikker på, at jeg ikke ville kunne overskue sex lørdag morgen

Anmeld

5. september 2013

Lotus86

Er han til vin?

Anmeld

5. september 2013

sus82

Sabone skriver:

Vi skal giftes på lørdag og sidste lørdag fik min kæreste sin gave

Han fik en god omgang rigtig thaimassage, som er noget af det, som han sætter allermest pris på og han blev bare rigtig glad

Skal man ikke vente med det frække til bryllupsnatten?? Hmm.. Næh, det behøver man vel ikke, men jeg er 100% sikker på, at jeg ikke ville kunne overskue sex lørdag morgen

Er morgengnavnes ikke til dagen efter brylluppet?

Anmeld

5. september 2013

Sabone

sus82 skriver:

Er morgengnavnes ikke til dagen efter brylluppet?

Jo, men vi har valgt at gøre det på den måde, da vi ellers ikke gør ret meget ud af vores bryllup..

Anmeld

5. september 2013

Frk.S

Jeg gav min mand et slotsophold for ham og jeg. Sådan med mousserende vin på værelset, 5 retters middag, overnatning og morgenmad. 

Jeg købte det som sådan en deal hos dagensbedste så det var ikke voldsomt dyrt. Mener det var lige lidt mere end 1000. 

Anmeld

5. september 2013

Anonym trådstarter

Lotus86 skriver:

Er han til vin?

Ja han elsker vin.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.