MorDk skriver:
Min kæreste har inviteret mig i bio og han vil vildt gerne se Spies & Glistrup. Tænker... hvorfor vil han altid se sådan nogle film... SUK! Der er da andre film jeg meget hellere ville se.
Nogle gange når han spørger, hvad jeg kunne tænke mig at se... og når jeg så ytre mig... så er det for kedeligt, så gider han ikke osv. Hvorfor pokker spørger du mig så? Det er det samme når han spørger, hvad jeg kunne tænke mig at spise... når jeg så kommer med nogle foreslag... så er de ikke "gode" nok. Hvorfor så spørge? Arrrgh jeg bliver vanvittig. Nå, det var lige et sidespring.
...Men er der nogle der har været inde og se Spies & Glistrup? Hvad synes I? Har læst anmeldelserne og de er ikke for gode... så har ikke den store lyst til at se den
Men min kæreste vil såååå gerne... SUK!
Jeg tror jeg er din kæreste hihi...
Ej min kæreste gider bestemt heller ikke se politiske film eller portrætter og den slags mere seriøse film... Så derfor spurgte jeg min far om han ville med mig ind og se Spies og Glistrup og jeg synes den var spændense og hylende morsom..
Jeg var nok den absolut yngste og ihvertfald den eneste under 40år...
Men far var også.ganske begejstret og de andre i biografen.var også positive efter filmen...
Så sig til din kæreste at han skal finde en der synes.den er lige så spændende som ham og se den med..
Nu er jeg så også vild med action og sifi, så vi har massere film at se sammen..
Jeg vil så sige at hvis han ofte går ind og ser film med dig som keder ham så kunne du måske også se en 'kedelig' film med ham.. og der er Spies og Glistrup altså ikke den værste det er godt skuespil, morsom og grænseoverskridende.. jeg.er stadig chokkeret over hvor mange gange man ser Pilau Asbæk stå med stiv pive...
Håber i finder noget for jer begge..
Anmeld