I biografen (Spies & Glistrup)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.322 visninger
9 svar
6 synes godt om
5. september 2013

MorDk

Min kæreste har inviteret mig i bio og han vil vildt gerne se Spies & Glistrup. Tænker... hvorfor vil han altid se sådan nogle film... SUK! Der er da andre film jeg meget hellere ville se.

Nogle gange når han spørger, hvad jeg kunne tænke mig at se... og når jeg så ytre mig... så er det for kedeligt, så gider han ikke osv. Hvorfor pokker spørger du mig så? Det er det samme når han spørger, hvad jeg kunne tænke mig at spise... når jeg så kommer med nogle foreslag... så er de ikke "gode" nok. Hvorfor så spørge? Arrrgh jeg bliver vanvittig. Nå, det var lige et sidespring.

...Men er der nogle der har været inde og se Spies & Glistrup? Hvad synes I? Har læst anmeldelserne og de er ikke for gode... så har ikke den store lyst til at se den  Men min kæreste vil såååå gerne... SUK!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. september 2013

Faith

Det er en af de film jeg ALDRIG kunne komme i tanke om at se. Både Spies og Glistrup var 2 ufatteligt irriterende personer i mine øjne.

Men kender det godt. Min mand og jeg har bare slet ikke samme smag i film. Det er meget sjældent vi kan blive enige. Han er til action og jeg er til drama/thrillers. Men en sjælden gang lykkes det os at finde en film vi begge gider se

Anmeld

5. september 2013

MorDk

Faith skriver:

Det er en af de film jeg ALDRIG kunne komme i tanke om at se. Både Spies og Glistrup var 2 ufatteligt irriterende personer i mine øjne.

Men kender det godt. Min mand og jeg har bare slet ikke samme smag i film. Det er meget sjældent vi kan blive enige. Han er til action og jeg er til drama/thrillers. Men en sjælden gang lykkes det os at finde en film vi begge gider se

Har lige sagt til ham at jeg altså ikke gider at se den! For mig er det spild af tid. Gider ikke at gå ind og se alle de skod-film bare for at gøre ham glad. Ej... så må han gå i bio med en ven

Anmeld

5. september 2013

Faith

MorDk skriver:

Har lige sagt til ham at jeg altså ikke gider at se den! For mig er det spild af tid. Gider ikke at gå ind og se alle de skod-film bare for at gøre ham glad. Ej... så må han gå i bio med en ven

Tror jeg havde sagt præcis det samme til min mand

Noget andet er at det jo er sindssygt dyrt at gå i biografen! Den sidste jeg var inde og se var "I lossens time", og den kunne jeg ligeså godt se hjemme.

Anmeld

5. september 2013

MorDk

Faith skriver:

Tror jeg havde sagt præcis det samme til min mand

Noget andet er at det jo er sindssygt dyrt at gå i biografen! Den sidste jeg var inde og se var "I lossens time", og den kunne jeg ligeså godt se hjemme.

Præcis. Jeg gider ikke gå i biografen bare for at gå i .... biografen!!

Anmeld

5. september 2013

Pikku Myy

MorDk skriver:

Min kæreste har inviteret mig i bio og han vil vildt gerne se Spies & Glistrup. Tænker... hvorfor vil han altid se sådan nogle film... SUK! Der er da andre film jeg meget hellere ville se.

Nogle gange når han spørger, hvad jeg kunne tænke mig at se... og når jeg så ytre mig... så er det for kedeligt, så gider han ikke osv. Hvorfor pokker spørger du mig så? Det er det samme når han spørger, hvad jeg kunne tænke mig at spise... når jeg så kommer med nogle foreslag... så er de ikke "gode" nok. Hvorfor så spørge? Arrrgh jeg bliver vanvittig. Nå, det var lige et sidespring.

...Men er der nogle der har været inde og se Spies & Glistrup? Hvad synes I? Har læst anmeldelserne og de er ikke for gode... så har ikke den store lyst til at se den  Men min kæreste vil såååå gerne... SUK!

Har du prøvet at invitere din kæreste i biografen for at se en af de film du gerne vil se?

Anmeld

5. september 2013

bobbles

MorDk skriver:

Har set filmen og den er bare så god! :-)

Anmeld

5. september 2013

ano14316

MorDk skriver:

Jeg tror jeg er din kæreste hihi...
Ej min kæreste gider bestemt heller ikke se politiske film eller portrætter og den slags mere seriøse film... Så derfor spurgte jeg min far om han ville med mig ind og se Spies og Glistrup og jeg synes den var spændense og hylende morsom..
Jeg var nok den absolut yngste og ihvertfald den eneste under 40år...
Men far var også.ganske begejstret og de andre i biografen.var også positive efter filmen...

Så sig til din kæreste at han skal finde en der synes.den er lige så spændende som ham og se den med..

Nu er jeg så også vild med action og sifi, så vi har massere film at se sammen..
Jeg vil så sige at hvis han ofte går ind og ser film med dig som keder ham så kunne du måske også se en 'kedelig' film med ham.. og der er Spies og Glistrup altså ikke den værste det er godt skuespil, morsom og grænseoverskridende.. jeg.er stadig chokkeret over hvor mange gange man ser Pilau Asbæk stå med stiv pive...

Håber i finder noget for jer begge..

Anmeld

5. september 2013

MyLove E

MorDk skriver:

Hvordan kan du sige det er en skod film, når du ikke har set den?
Synes også det er lidt mærkeligt at sige " hvorfor vil han altid se sådan nogle film" Hvorfor nogen film er det synes du??

Hvilken slags film er det du vil se?

Jeg har selv altid selv set amerikanske komedie eller tøse tude film.
Så mødte jeg min mand og han tog mig i biografen og viste mig film som jeg aldrig selv havde fundet på at se. Men nu er det mig som vælge dem som ikke er så mainstream. .

Anmeld

5. september 2013

...,

Min mand inviterede også mig ind at se den, han ville SÅ gerne se den.. Så hvis det gør ham glad, så ser vi da den
Han gør også tit ting for min skyld vi havde en dejlig aften og en super god film!

Måske du sku prøve det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.