Cyster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

463 visninger
1 svar
0 synes godt om
4. september 2013

Blirnokaldrigfru

Nogen herinde som har prøvet at have cyster som generede? Hvordan generede de jer og blev der gjort noget ved det - p-piller eller operation?

Jeg var ved læge for 14 dage siden pga pletblødninger og menstruationssmerter kun en uge efter menstruation, pletblødningerne var brune.. Hun tog klamydiatest og celleskrab - begge negative , men gav mig penicillin fordi jeg var øm og "hævet" i den ene side i underlivet..
Nu 14 dage efter, er pletblødningerne startet igen, og menstruationssmerterne har på intet tidspunkt været ændret., hvis jeg ligger fladt på ryggen, kan jeg Mærke med lette tryk i højre side af underlivet (udenpå kroppen) mærke at jeg er helt hård der..
Lægesekretæren sagde at hun troede på cyster og henvisning til gynækolog... Derfor ku jeg godt lige tænke mig at høre andres erfaringer !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2013

Faith

Før jeg fik børn havde jeg ofte meget smertefulde cyster på begge sider. Fik flere gange "punkteret" dem, men de kom ligeså hurtigt igen.

Efter jeg har fået børn mærker jeg ingenting til dem. Og jeg ved de stadig er der, for så sent som i går fik jeg anlagt spiral hos en gynækolog, og hun skannede mig. Begge mine æggestokke er fyldt med cyster! De sad som perler på en snor. Hun sagde at det er et mirakel at jeg er blevet gravid af mig selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.