Smerter i venstre overarm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.537 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. september 2013

2721

Hej

Jeg kan ikke lige finde ud af hvad jeg kan gøre ved min arm.

Jeg har 2 tennis albuer, som jeg har fået behandling for af flere gange, uden ønsket effekt. De volder mig mest problemer i perioder, men jeg er blevet god til at aflaste inden det går helt galt.
Men her til eftermiddag har jeg fået mere og mere ondt i venstre overarm.
Det følelses som om der sidder et stramt bånd rundt om mim arm, hvilket er med til at gøre at jeg næsten ingen kræfter har i mim arm.
Jeg kan sagtens klemme min hånd sammen, bare ikke så længe, da smerten bliver for slem.

Nogen der har prøvet noget lign?
Kan det være min tennis albue?
Er der noget jeg kan gøre for at det forsvinder igen?

Jeg aflaster den så meget jeg overhovedet kan og håber selvfølgelig det er gået væk i morgen.

Håber lidt der er nogen der ligger inde med et godt råd, da det er ret ubehageligt, plus min opvask står og kalder på mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2013

Rockertand

2721 skriver:

Hej

Jeg kan ikke lige finde ud af hvad jeg kan gøre ved min arm.

Jeg har 2 tennis albuer, som jeg har fået behandling for af flere gange, uden ønsket effekt. De volder mig mest problemer i perioder, men jeg er blevet god til at aflaste inden det går helt galt.
Men her til eftermiddag har jeg fået mere og mere ondt i venstre overarm.
Det følelses som om der sidder et stramt bånd rundt om mim arm, hvilket er med til at gøre at jeg næsten ingen kræfter har i mim arm.
Jeg kan sagtens klemme min hånd sammen, bare ikke så længe, da smerten bliver for slem.

Nogen der har prøvet noget lign?
Kan det være min tennis albue?
Er der noget jeg kan gøre for at det forsvinder igen?

Jeg aflaster den så meget jeg overhovedet kan og håber selvfølgelig det er gået væk i morgen.

Håber lidt der er nogen der ligger inde med et godt råd, da det er ret ubehageligt, plus min opvask står og kalder på mig

Jeg synes, at du skal kontakte vagtlægen.

Anmeld

4. september 2013

2721

Rockertand skriver:

Jeg synes, at du skal kontakte vagtlægen.

Hvorfor?
Jeg er alene med min søn som ligger og sover, så vil helst ikke vække ham.

Anmeld

4. september 2013

Rockertand

2721 skriver:

Hvorfor?
Jeg er alene med min søn som ligger og sover, så vil helst ikke vække ham.

Så han kan vurdere, om der kan være andre grunde til dine symptomer. Selvom du ringer, er det jo ikke givet, at han vil se dig, men hvis der kunne være mistanke om anden lidelse, så bør man nok tage afsted.

Anmeld

4. september 2013

2721

Rockertand skriver:

Så han kan vurdere, om der kan være andre grunde til dine symptomer. Selvom du ringer, er det jo ikke givet, at han vil se dig, men hvis der kunne være mistanke om anden lidelse, så bør man nok tage afsted.

Hmm ja okay, det er selvfølgelig rigtig nok, men har jo ikke slået den eller noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.