Anonym skriver:
Ja du har også ret i at jeg spurgte generelt fordi jeg aldrig selv har tænkt tanken. Tror mest jeg har tænkt enten gør man det eller også gør man det ikke. Sådan var det da jeg selv var barn og det er jo de erfaringer man trækker med sig. Har aldrig selv holdt en børnefødelsdag så har heller aldrig tænkt mine børn skulle det og ville nok heller ikke gøre det hvis de var så mange. Så skulle der i hvert fald lejes lokaler for ville aldrig vælge et køn fra. Men synes da det er en rimelig måde at tackle mængdeproblemet på. Har bare aldrig tænkt på at man kunne gøre det og derfor kom det bag på mig. 
Som du selv siger er det jo hvad man har været vant til, og har du aldrig oplevet at man sorterer, ja så virker det jo naturligvis underligt for dig, men for os andre som har oplevet at det altid har været sådan, er det jo helt normalt... I min barndom gjorde vi det sådan i klasserne, og det har aldrig givet anledning til mobning, at nogle følte sig udenfor, eller følelsen af diskriminering overhovedet, det var jo bare helt normalt og sådan det var...
Når pigerne holdt fødselsdag og kun inviterede piger, var der ikke nogle drenge der blev stødt over det, for når de holdt fødselsdag inviterede de jo bare drengene, så det gik jo op i en højere enhed på den måde 
Anmeld