Mme 1år+

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.212 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. juli 2009

4xGreve

Min datter er præcis 1 år og 2 måneder idag og hun har det sidste halve år fået noget beriget MME men det måtte hun kun få op til de 8kg. vi var ved lægen i onsdags til hendes 1års vaccine og fik hende vejet og hun blev vejet til ca. 7.7kg og derfor har min mand og jeg valgt at vi vil stoppe med denne beriget MME men vi vil ikke stoppe med alm. MME endnu da hun stadig er lille og selv skal ha lov at sige stop da hun stadig er meget afhænig af sin flaske (dette syntes lægen også er bedst), men mit spørgsmål ligger så i hvad for noget MME til et barn på den aldre?

var nede og kigge i butikken og der var der:

blå Alomin2 med omega 3 og 6 (fra 4 måneder af)

NAN2 med omega 3 og 6 (fra 4 måneder af)

NAN3 med omega 6 (Fra 10 måneder af)

Det er vigtigt at det bliver den der vil hjælpe hende bedst til at tag på, den der er fedest, hvis i forstå for hun har ekstremt svært ved at tag på...

Grunden til hun bla. endnu er så afhænig af sin flaske er hun ikke har kfæfter nok til at spise nok fast føde...

Knus Stina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2009

A.

det er nok nan som jeg synes at er bedst men helst NAN2  da der er mest protein osv nan3 er tilskud som de skal ha´i koppen og drikke kold så vil tro at i burde prøve nan2..da vi har prøvet nan3 kun mathinus ikke tåle den og haft tynd mave konstant..

Anmeld

17. juli 2009

4xGreve

Mange tak for svar....

Anmeld

17. juli 2009

Vingummien

WiitrioeN skriver:

Min datter er præcis 1 år og 2 måneder idag og hun har det sidste halve år fået noget beriget MME men det måtte hun kun få op til de 8kg. vi var ved lægen i onsdags til hendes 1års vaccine og fik hende vejet og hun blev vejet til ca. 7.7kg og derfor har min mand og jeg valgt at vi vil stoppe med denne beriget MME men vi vil ikke stoppe med alm. MME endnu da hun stadig er lille og selv skal ha lov at sige stop da hun stadig er meget afhænig af sin flaske (dette syntes lægen også er bedst), men mit spørgsmål ligger så i hvad for noget MME til et barn på den aldre?

var nede og kigge i butikken og der var der:

blå Alomin2 med omega 3 og 6 (fra 4 måneder af)

NAN2 med omega 3 og 6 (fra 4 måneder af)

NAN3 med omega 6 (Fra 10 måneder af)

Det er vigtigt at det bliver den der vil hjælpe hende bedst til at tag på, den der er fedest, hvis i forstå for hun har ekstremt svært ved at tag på...

Grunden til hun bla. endnu er så afhænig af sin flaske er hun ikke har kfæfter nok til at spise nok fast føde...

Knus Stina

Hej

Syntes du skal gå ned på apoteket ok høre dem om hva for en de syntes er bedst for jer.
For man siger jo at børn der får mme ik må få mere når de er rundet 1 år så skal de nøjes med alm mælk.

Emil får allomin den mørkeblå af dem og den har han taget fint på af, han har faktisk taget på hele tiden, så hvis jeg skulle forslå en hvis i ik vil høre apoteket først skulle det være den.

Anmeld

17. juli 2009

A.

suanne85 skriver:

Hej

Syntes du skal gå ned på apoteket ok høre dem om hva for en de syntes er bedst for jer.
For man siger jo at børn der får mme ik må få mere når de er rundet 1 år så skal de nøjes med alm mælk.

Emil får allomin den mørkeblå af dem og den har han taget fint på af, han har faktisk taget på hele tiden, så hvis jeg skulle forslå en hvis i ik vil høre apoteket først skulle det være den.

det ikke fordi de ikke må men de har ikke brug for mme fordi de burde være 100% på fast føde men hendes datter er for tidligt født derfor kan man ikke sammenligne hende med en anden barn som er 1 år

Anmeld

17. juli 2009

Vingummien

agnieszka skriver:

det ikke fordi de ikke må men de har ikke brug for mme fordi de burde være 100% på fast føde men hendes datter er for tidligt født derfor kan man ikke sammenligne hende med en anden barn som er 1 år

Det ved jeg godt hun er

Derfor jeg siger hun skal høre på apoteket, for de ved nok mere om det end vi andre gør, plus de også har andre mærker end de har i supermarkedet.

Anmeld

17. juli 2009

A.

suanne85 skriver:

Det ved jeg godt hun er

Derfor jeg siger hun skal høre på apoteket, for de ved nok mere om det end vi andre gør, plus de også har andre mærker end de har i supermarkedet.

ja deter rigtigt mange mærker men man skal huske at de er også meget dyrt og hun kan ikke får tilskud for det er ikke nødvendig for hendes datter at får den dyrt mme..

Anmeld

17. juli 2009

4xGreve

tak for jeres svar, vi er meget taknemmelige...

Anmeld

17. juli 2009

Vingummien

WiitrioeN skriver:

Var så lidt
Håber du finder ud af det el må du lige sms ik

Anmeld

18. juli 2009

A.

WiitrioeN skriver:

det var da så lidt..knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.