Skidt begyndelse eller ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

552 visninger
8 svar
7 synes godt om
4. september 2013

justagirl

Er simpelthen gået igang, med at tegne igen! jeg skal lige øve mig lidt inden jeg skal male et væg maleri på det kommenede børneværelse .. med små figure ogsådan ? er det helt skidt?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2013

C-Dog

Kan godt være det er fordi jeg er på fra mobilen, men jeg ville lige øve mig en smule mere inden jeg gik i krig med en væg. :-) det ser en smule ud som om grisling skuler ondt til mig

Anmeld

4. september 2013

justagirl

C-Dog skriver:

Kan godt være det er fordi jeg er på fra mobilen, men jeg ville lige øve mig en smule mere inden jeg gik i krig med en væg. :-) det ser en smule ud som om grisling skuler ondt til mig

har også 7 måneder til at øve mig i - det var skam første gang jeg har lavet grisling såå synes nu den er blevet meget sød. øjnene kan man altid ænre på

Anmeld

4. september 2013

MorDk

Den er smadder fin men personligt ville jeg ikke gå i krig med at male det på en væg. Medmindre jeg var VILDT god til at male disney osv.

Men smag og behag. Øvelse gør mester

Anmeld

4. september 2013

justagirl

MorDk skriver:

Den er smadder fin men personligt ville jeg ikke gå i krig med at male det på en væg. Medmindre jeg var VILDT god til at male disney osv.

Men smag og behag. Øvelse gør mester

som sagt.. har ikke nævnt noget om at det skal være disney som skal op ? det er bare øvelser ? og valgte bare grisling..

har også lgie tegnet en pokemon.. bare lige for at friske det hele op.. har ikke tegnet siden folkeskolen

Anmeld

4. september 2013

MorDk

justagirl skriver:

som sagt.. har ikke nævnt noget om at det skal være disney som skal op ? det er bare øvelser ? og valgte bare grisling..

har også lgie tegnet en pokemon.. bare lige for at friske det hele op.. har ikke tegnet siden folkeskolen

Nej det er også ok. Men som jeg siger så gør øvelse forhåbentlig mester. Men det er jo helt ens eget valg om man vil tegne/male på sine vægge. Personligt ville jeg ikke gøre det, medmindre jeg var RIGTIG god til at tegne.

Anmeld

4. september 2013

justagirl

MorDk skriver:

Nej det er også ok. Men som jeg siger så gør øvelse forhåbentlig mester. Men det er jo helt ens eget valg om man vil tegne/male på sine vægge. Personligt ville jeg ikke gøre det, medmindre jeg var RIGTIG god til at tegne.

bare vent når vi flytter i drømmehuset og jeg er færdig. skal jeg nok poste hvordan det er gået -

Anmeld

4. september 2013

MorDk

justagirl skriver:

bare vent når vi flytter i drømmehuset og jeg er færdig. skal jeg nok poste hvordan det er gået -

Jeg glæder mig til at se resultatet ihvertfald!

Anmeld

4. september 2013

Eliza

Ellers kan man jo altid bruge en projektor for at være helt sikker på det bliver godt.

Med udgangspunkt i at jeg ik kan gøre det bedre selv .....
Så sys jeg den er fin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.