Hvid væske fra bryster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

813 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. september 2013

Hjulben

Jeg stoppede på mine p-piller for lidt over 3 uger siden, og er begyndt at få meget ømme og faste bryster, de er også vokset ( siger min kæreste også ) men når jeg klemmer dem kommer der en lille smule hvid væske ud..? I dem begge ? Tænker om det er muligt at kroppen snyder når man virkelig håber håber i kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2013

NovemberBaby2013

For mig lyder det som råmælk, men det burde man kun få hvis man er gravid . Der løb klar væske ud af mine bryster fra omkring uge 17, men nu i 27+2, er det hvidt.. Så det lyder meget mærkeligt! Godt nok kan kroppen snyde, men om den kan snyde så ekstremt, aner jeg ikke

Anmeld

4. september 2013

Rødhætte

Amanda91 skriver:

Jeg stoppede på mine p-piller for lidt over 3 uger siden, og er begyndt at få meget ømme og faste bryster, de er også vokset ( siger min kæreste også ) men når jeg klemmer dem kommer der en lille smule hvid væske ud..? I dem begge ? Tænker om det er muligt at kroppen snyder når man virkelig håber håber i kan hjælpe

Min krop reagere også da jeg stopper med p piller. Jeg fik ekstreme ømme vorter og de blev mørker. Tror det er kroppen der reagere på at hormonet ikke længere bliver tilført kroppen..

Anmeld

4. september 2013

C-Dog

Jeg læste på ungmor at mange piger kvinder kan få lidt væske ud af brysterne og det behøver ikke betyde graviditet. Det er bare sådan vi kvinder er ;-) mystiske. Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.