Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ENDELIG blev det min tur til, at erhverve mig et af de eftertragtede pædagogjobs ... Godt nok er det indtil videre "kun" et vikariat på ubestemt tid, men hvor er jeg glad og lettet Det er er MEGA lækkert sted - en mindre, privat idræts- pg skovbørnehave ... Var på besøg idag og de var bare SÅ søde altså
Starter officielt imorgen og glæder mig vildt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hautecouture skriver: ENDELIG blev det min tur til, at erhverve mig et af de eftertragtede pædagogjobs ... Godt nok er det indtil videre "kun" et vikariat på ubestemt tid, men hvor er jeg glad og lettet Det er er MEGA lækkert sted - en mindre, privat idræts- pg skovbørnehave ... Var på besøg idag og de var bare SÅ søde altså Starter officielt imorgen og glæder mig vildt
Tillykke
serinasmor skriver: Tillykke
Tak
An&Jo skriver: Stort tillykke..Startede selv på mit nye job i mandags, dog med kursusdag, og så egentlig først første dag igår, det er så fed en følelse at lave hvad man elsker allermest
Stort tillykke..Startede selv på mit nye job i mandags, dog med kursusdag, og så egentlig først første dag igår, det er så fed en følelse at lave hvad man elsker allermest
Det er fantastisk. Havde første dag idag og det var SÅ dejligt at komme igang igen gen-opdagede virkelig hvor vigtigt pædagogfaget er for mig.
Loa skriver: Kæmpe tillykke!! Fed følelse
Kæmpe tillykke!! Fed følelse
Tusinde tak Ja, det er virkelig det fedeste
AnnL skriver: Tillykke
Taaaaaak
Fedt! Stort tillykke med det!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128