Jeg har fået job !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

680 visninger
13 svar
23 synes godt om
4. september 2013

hautecouture

ENDELIG blev det min tur til, at erhverve mig et af de eftertragtede pædagogjobs ... Godt nok er det indtil videre "kun" et vikariat på ubestemt tid, men hvor er jeg glad og lettet Det er er MEGA lækkert sted - en mindre, privat idræts- pg skovbørnehave ... Var på besøg idag og de var bare SÅ søde altså 

Starter officielt imorgen og glæder mig vildt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2013

serinasmor

hautecouture skriver:

ENDELIG blev det min tur til, at erhverve mig et af de eftertragtede pædagogjobs ... Godt nok er det indtil videre "kun" et vikariat på ubestemt tid, men hvor er jeg glad og lettet Det er er MEGA lækkert sted - en mindre, privat idræts- pg skovbørnehave ... Var på besøg idag og de var bare SÅ søde altså 

Tillykke

Anmeld

4. september 2013

An&Jo

Stort tillykke..

Startede selv på mit nye job i mandags, dog med kursusdag, og så egentlig først første dag igår, det er så fed en følelse at lave hvad man elsker allermest

Anmeld

4. september 2013

Loa

Kæmpe tillykke!!
Fed følelse

Anmeld

4. september 2013

Babydrøm

hautecouture skriver:

Tillykke  

Anmeld

5. september 2013

hautecouture

serinasmor skriver:

Tillykke

Tak 

Anmeld

5. september 2013

hautecouture

An&Jo skriver:

Stort tillykke..

Startede selv på mit nye job i mandags, dog med kursusdag, og så egentlig først første dag igår, det er så fed en følelse at lave hvad man elsker allermest

Det er fantastisk. Havde første dag idag og det var SÅ dejligt at komme igang igen  gen-opdagede virkelig hvor vigtigt pædagogfaget er for mig. 

Anmeld

5. september 2013

hautecouture

Loa skriver:

Kæmpe tillykke!!
Fed følelse

Tusinde tak  Ja, det er virkelig det fedeste 

Anmeld

5. september 2013

hautecouture

AnnL skriver:

Tillykke  

Taaaaaak 

Anmeld

5. september 2013

Moma

Fedt! Stort tillykke med det! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.