Hvor længe kan et batteri til en bærbar holde???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

511 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. september 2013

cecilie1984

min computer er ca 1½ år gammel men den siger battriet skal udskiftes.

Kan jeg klage over det eller er det alm at et battri skal skiftes ca hver 1½ år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2013

SjeBets

Det kommer meget an på hvordan du har behandlet det, altså leve tiden, om du kan få det byttet ved jeg ikke, prøv at gå til din forhandler og snak med dem om det.

Af mine bærbare, har jeg en på snart 8 år der stadig kan holde lidt batteri, og jeg har en som da den var knap de to år, der kunne den ikke holde batteri . Det kommer så meget an på maskine, og brug.

Jeg har en 6-7 stykker pt.

Anmeld

4. september 2013

B&J

min bærbar er ca 1år og 2mdr tid  og den kan holde i 3 timer uden at være sat til inu

Anmeld

4. september 2013

cecilie1984

B&J skriver:

min bærbar er ca 1år og 2mdr tid  og den kan holde i 3 timer uden at være sat til inu

min holder ca 1 time tror jeg

men den siger mit batteri skal skiftes helt og ikke bare oplades

Anmeld

4. september 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria

Tja... Levetiden for et batteri i en bærbar computer er ikke nødvendigvis så lang som levetiden på de resterende dele. Jeg ved ikke om du får noget ud af at klage, da det sikkert hører under almindeligt slid, men du kan da undersøge betingelserne for garantien. Hvis du ikke har en garanit er der ihvertfald intet at gøre. 

Jeg ville skifte det når batteriet holder mindre end en time på en opladning. 

Anmeld

4. september 2013

B&J

cecilie1984 skriver:

min holder ca 1 time tror jeg

men den siger mit batteri skal skiftes helt og ikke bare oplades

det kan være den er gået til så for det skulle kunne holde længe

Anmeld

4. september 2013

SHERO

Batterier dækkes desværre ikke af reklamationsretten, så hjælper desværre ikke at klage...

Anmeld

4. september 2013

Dinna88

1½ år er satme ikke meget. Men lad være med at have batteriet i, når ikke du laver vigtige ting på computeren. Du kan nøjes med laderen. Så kan du da udskyde køb lidt længere.

Man skal selvfølgelig være god ved sit batteri osv. ellers mindskes levetiden. Men jeg har aldrig oplevet 1½ år kun. Min computer er 1 år nu, og batteriet har mistet en lille del af hvor lang tid det kan holde. Det holder virka fire timer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.