Ikke tryg i vuggestuen ! :-/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

493 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. september 2013

Anonym trådstarter

Min datter er ikke tryg ved at være i hendes vuggestue mere hun render efter en pædagog hele dagen før hun har det godt og ved ikke hvad det er jeg skal gøre!!

For herhjemme hygger vi os med hende hele tiden leger, tegner, laver mad sammen osv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2013

TNBC

Anonym skriver:

Min datter er ikke tryg ved at være i hendes vuggestue mere hun render efter en pædagog hele dagen før hun har det godt og ved ikke hvad det er jeg skal gøre!!

For herhjemme hygger vi os med hende hele tiden leger, tegner, laver mad sammen osv

Hvor længe har hun været der?
Hvor gammel er hun?
Nye mennesker i vs?

Anmeld

4. september 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Hvor længe har hun været der?
Hvor gammel er hun?
Nye mennesker i vs?

Hun er 3 år lige om lidt, hun har været der lige knap et år
Nej er der ikke jo i børnehaven men ikke inde i selve vuggestuen

Anmeld

4. september 2013

TNBC

Anonym skriver:

Hun er 3 år lige om lidt, hun har været der lige knap et år
Nej er der ikke jo i børnehaven men ikke inde i selve vuggestuen

nogen børn får reaktioner lige pludselig.

jeg havde en dreng på næsten 3år, der lige pludselig skreg, og skreg(virkelig voldsomt) hver gang han blev afleveret. det var så hårdt. Det er små 4måneder siden og i dag er han bare den gladeste dreng.

Skal hun bare gå med en? Jeg tror bare at hun har brug for at være hos en voksen. Så kan den voksne sætte sig i sandkassen med hende, og så leger de sammen med en eller flere.

Det er hårdt, men hvad siger pædagogerne?

Anmeld

4. september 2013

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

nogen børn får reaktioner lige pludselig.

jeg havde en dreng på næsten 3år, der lige pludselig skreg, og skreg(virkelig voldsomt) hver gang han blev afleveret. det var så hårdt. Det er små 4måneder siden og i dag er han bare den gladeste dreng.

Skal hun bare gå med en? Jeg tror bare at hun har brug for at være hos en voksen. Så kan den voksne sætte sig i sandkassen med hende, og så leger de sammen med en eller flere.

Det er hårdt, men hvad siger pædagogerne?

Jamen ikke andet end at de siger at hun render efter dem hele tiden og at hun tuder hver gang de går

Anmeld

4. september 2013

TNBC

Anonym skriver:

Jamen ikke andet end at de siger at hun render efter dem hele tiden og at hun tuder hver gang de går

Jamen sætter de sig ned med hende? Leger de med hende? Eller går de bare væk fra hende?

Hvor længe har det stået på?
Jeg tror ikke hun er utryg i Vs, for så ville hun nok heller ikke være hos nogen af de voksne(tror jeg).. men der kan være sket noget, der har skræmt hende, eller også er hun måske inde i en fase, hvor hun bare gerne vil være ved en voksen.

Hvis det er, kan du foreslå at en pædagog tager din datter og et andet barn, og laver noget andet end de andre. sådan så de kun er to. Det er kan også være de mange børn.

jeg ville tage en snak med dem.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.