Endnu en om skoldkopper :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
5 svar
1 synes godt om
4. september 2013

Anonym trådstarter

Da jeg hentede min datter i børnehaven i dag skulle hun lige tisse. Så de her prikker og kaldte på en pædagog. Hun var 100% sikker på at det er begyndende skoldkopper. Måske det er svært at se, men den store er hvid indeni.

Hvad siger I??

(Billede er fjernet grundet det viser en numse på billedet, IVF baby.dks retningslinjer må der ikke uploades billeder af kønsdele, og det gælder også billeder af en barnenumse.) 

MVH Staff. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2013

Pikku Myy

Anonym skriver:

Da jeg hentede min datter i børnehaven i dag skulle hun lige tisse. Så de her prikker og kaldte på en pædagog. Hun var 100% sikker på at det er begyndende skoldkopper. Måske det er svært at se, men den store er hvid indeni.

Hvad siger I??

Er det på knæet?

Jeg ville sige at det ikke er skoldkopper. Du vil ikke være i tvivl når de kommer. Først er der et par stykker - pludselig er der rigtig mange.

Anmeld

4. september 2013

lineog4

Umiddelbart gætter jeg de er på numsen? Og de ligner ikke skoldkopper i mine øjne.... Men du vil ikke være i tvivl pludselig er det mange - har dog prøvet med min mindste at han kun fik en omgang og der var måske en tyve stykker i det hele.

men nej de der knopper ligner dem de en gang imellem får på numse, knæ og andre sjove stedet

Anmeld

4. september 2013

Bassemor<3

Skoldkopper starter med et rødt område, som lidt ligne myggestik, derefter bliver de til knopper med væske i.

og til en anden kommentar, man kan sagtens være i tvivl

Anmeld

4. september 2013

Anonym trådstarter

Pikku Myy skriver:

Er det på knæet?

Jeg ville sige at det ikke er skoldkopper. Du vil ikke være i tvivl når de kommer. Først er der et par stykker - pludselig er der rigtig mange.

Nej numsen Nå ja, men de skal vel starte et sted

Pædagogen var slet ikke i tvivl, men hvis der ikke er flere i morgen, er det vel ikke skoldkopper

Anmeld

4. september 2013

Anonym trådstarter

Tak for svar, vil gå ud fra det ikke er skoldkopper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.