Kreativ i dagplejen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13.348 visninger
20 svar
11 synes godt om
4. september 2013

Fuglemor

Vil rigtig gerne være kreativ med mine dagpleje børn. Det er virkelig det sted hvor det halter for mig. Jeg er absolut ikke kreativ. 

Så jeg har virkelig brug for jeres ideer til hvad man kunne lave af kreative ting. Og meget gerne hvilke materialer man skal bruge 

det skal siges børnene er mellem 1 og 2,9 år. Men de tre af dem ligger omkring halvandet år.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2013

Hvem?

Fuglemor skriver:

Vil rigtig gerne være kreativ med mine dagpleje børn. Det er virkelig det sted hvor det halter for mig. Jeg er absolut ikke kreativ. 

Så jeg har virkelig brug for jeres ideer til hvad man kunne lave af kreative ting. Og meget gerne hvilke materialer man skal bruge 

det skal siges børnene er mellem 1 og 2,9 år. Men de tre af dem ligger omkring halvandet år.

Her er drengene b.la. kommet hjem med:

- Malerier på lærreder

- Kastanjefigur

- Tegninger

- modellervoks figurer

- Bagværk

- Kunst på glas

- Hånd -og fodaftryk

Og en masse mere jeg ikke husker på stående fod

Anmeld

4. september 2013

Fuglemor

Hvem? skriver:

Her er drengene b.la. kommet hjem med:

- Malerier på lærreder

- Kastanjefigur

- Tegninger

- modellervoks figurer

- Bagværk

- Kunst på glas

- Hånd -og fodaftryk

Og en masse mere jeg ikke husker på stående fod

Ej hvor fint. Noget af det kan jeg vist godt selv finde ud af og feks malerier kunne være gode julegave ideer. 

Har de fået det forskellige med hjem samme dag eller har dp mor haft det stående et stykke tid?

Anmeld

4. september 2013

Hvem?

Fuglemor skriver:

Ej hvor fint. Noget af det kan jeg vist godt selv finde ud af og feks malerier kunne være gode julegave ideer. 

Har de fået det forskellige med hjem samme dag eller har dp mor haft det stående et stykke tid?

De får det med hjem samme dag som de laver det - hun er også ret så kreativ deres DP, så der kommer en masse med hjem, ofte

Hun har bare brugt marmelade-glas som de tegner på, med glastusser, f.eks - og det jo ganske billigt

Anmeld

4. september 2013

Fuglemor

Hvem? skriver:

De får det med hjem samme dag som de laver det - hun er også ret så kreativ deres DP, så der kommer en masse med hjem, ofte

Hun har bare brugt marmelade-glas som de tegner på, med glastusser, f.eks - og det jo ganske billigt

Vi var en dag i tiger og så de havde en masse ting til at man kan være kreativ. Så det ville være en start indtil jeg kommer til en by med en hobby forretning. 

Men synes det er dejligt med en masse kreativt. Men jeg har bare aldrig haft det i mig men nu skal det være

Anmeld

4. september 2013

Maja88

Marmelade... gele..

Malerier.. fuglekugler.. håndadtryk..spøgelser..

Bagværk

Anmeld

4. september 2013

Fuglemor

Maja88 skriver:

Marmelade... gele..

Malerier.. fuglekugler.. håndadtryk..spøgelser..

Bagværk

Nu spørger jeg dumt. Men gele?

Anmeld

4. september 2013

Mettefpigen

I kan også male sten :-)

Anmeld

4. september 2013

Fuglemor

Mettefpigen skriver:

I kan også male sten :-)

Hvad for noget maling kan man bruge på sten

Anmeld

4. september 2013

Maja88

Fuglemor skriver:

Nu spørger jeg dumt. Men gele?

Æble gele..

Blommegele osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.