D. 10 okt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

367 visninger
2 svar
3 synes godt om
4. september 2013

Åse

Jubii, vi har fået brev om Info møde på Herlev og så efter Info kan vi gå igang med behandling, lige så snart mins melder sin ankomst :-)
Det der er lidt nitten er, at til okt. Kommer min mens lige D. 10 har en cyklus på 28 dage og det er præcis D. 10 okt. Håber den udebliver med 1 dag så vi kan komme igang til okt, ellersskal vi vente til nov. :-S
Glæder mig virkelig, og helst ikke mere vente tid ;-)

Info D 10 okt
Kort behandling

for 1 dags forsinket mens....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2013

esioul

Åse skriver:

Jubii, vi har fået brev om Info møde på Herlev og så efter Info kan vi gå igang med behandling, lige så snart mins melder sin ankomst :-)
Det der er lidt nitten er, at til okt. Kommer min mens lige D. 10 har en cyklus på 28 dage og det er præcis D. 10 okt. Håber den udebliver med 1 dag så vi kan komme igang til okt, ellersskal vi vente til nov. :-S

Info D 10 okt
Kort behandling

Husk at første mens dag regnes fra den dag hvor du bløder fra morgenstunden.

Anmeld

4. september 2013

pcoramt

Åse skriver:

Info D 10 okt
Kort behandling

det er lige meget om mens er kommet eller ej du skal nemlig højst sansynligt begynde på medicin fra 3. mens. dag.  ved kort behandling fik selv fra 3. dagen og 5 dage frem så held og lykke, og en masse gode tanker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.