Vintertøj - spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. september 2013

Fuglemor

Chili skriver:

Har slet ikke overvejet hvad han skal sove i.. Han bliver 1 år til oktober.

Der er jo også lidt tid endnu. Men vi har primært brugt fleecedragt og så havde vi en vatteret dragt også. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Fleecrdragt til at sove ude i + til at køre bil i.

flyverdragt

hue

vanter (tror han kan passe dem fra sidste år, det var reima vanter med lynlås og velcro. Genialt på små hænder!!!)

vinterstøvler. 

Inden det bliver støvle og flyverdragt-tid bruger vi overgangssko (alm lukket sko med skaft i ankelhøjde) evt med en tyk sok på kolde dage, softshell-jakke evt med ekstra bluse under og hue. 

Vi cykler frem og tilbage til dp og dette tøj fungerer fint  

Anmeld

4. september 2013

modesty

Fuglemor skriver:

Synes det er en jungle at finde rundt i. Kunne godt bruge jeres råd Til hvad jeg skal vælge samt hvad jeg mangler.

vi har købt

flyverdragt

vinterjakke plus en hue der til

fleecedragt til barnevognen.

men hvad mangler vi og hvad kan I anbefale.

jeg regner med at købe ecco vinter støvler og så nogle termo støvler. men ved ikke lige hvilke.

Jeg ville også droppe thermostøvler. Vi bruger almindelige gummistøvler med uldsokker indtil vi skifter til vinterstøvler.

Elefanthue (gerne 2 stks) og vanter er et must. Gode uldsokker, både tykke og tynde, bruger vi også rigtig meget.

Anmeld

4. september 2013

serinasmor

Fuglemor skriver:

Nogen du kan anbefale. For synes godt nok det er svært. Man skal vel både have nogen med fingre i og nogen luffer?

Vi fik anbefalet strikfingervanter af dp ... Så kan de bevæge fingrene og bruge hænderne (ellers tog ungerne dem af fordi de var i vejen for leg) h&m var fine måske lidt lange i fingrene men det gik nu alligevel og æuffer til når det blir rigtigt koldt

Fandt faktisk også fingervanter med foer i str 1-2 år -også h&m

Køb gerne mere end et. par de bliver hurtigt våde og meget beskidte

Anmeld

4. september 2013

pernille.23

istedet for termostøvler, vile jeg købe overgangssko.. 

Anmeld

4. september 2013

De3Guldklumper

Fuglemor skriver:

Hvad vil du så bruge indtil det er koldt nok til vinter støvler?

En overgangs sko med en uldsok til de køligere dage.

i nødstilfælde en gummistøvle med uldsok.

Anmeld

5. september 2013

Fuglemor

modesty skriver:

Jeg ville også droppe thermostøvler. Vi bruger almindelige gummistøvler med uldsokker indtil vi skifter til vinterstøvler.

Elefanthue (gerne 2 stks) og vanter er et must. Gode uldsokker, både tykke og tynde, bruger vi også rigtig meget.

Vi har det problem at hun ikke rigtig kan finde ud af at gå i gummi støvler, men det ville hun nok heller ikke i termostøvler så

Anmeld

5. september 2013

Fuglemor

pernille.23 skriver:

istedet for termostøvler, vile jeg købe overgangssko.. 

Vi har købt et par gummi sko men jeg tænker bare de ville blive for kolde inden vinter støvler tages i brug. Hvornår ved man det er tid til vinter støvler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.