Anbefal uldundertøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

420 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. september 2013

StudPsyk

Jeg forestiller mig at Rose skal have uldundertøj her til vinter. Hun var bare syg KONSTANT sidste vinter, og ikke at hun var klædt for koldt på, for det var hun ikke, men tænker alligevel jeg vil prøve at forebygge det lidt mere den her vinter.

Så hvad kan i anbefale til en rimelig pris? Det er ikke bodies jeg taler om, men undertrøjer og underbukser

Derudover, ren nysgerrighed! Hvilke vinterstøvler skal jeres have? Og hvad koster de? Tror Rose skal have et par Primigi igen i år, de var lækre sidste år!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2013

Hjaltesmor

Vi plejer bare at bruge uldundertøj fra Føtex - ellers Joha. Dem slår min søn nemlig ikke ud af, som han gør med det meste uld-undertøj.

Mht. sko har vi købt et bar Ecco goretex støvler. Vi vælger altid Ecco eller Primigi. De har bedst pasform til min søns fødder og så er de superlette. Jeg gider ikke de der tunge støvler. Der er nok, der hæmmer bevægelsesfriheden, når man er udendørs om vinteren i forvejen. Desuden har de to mærker gode såler uden "kanter" (mange naturgummisåler har dem), som min søn faldt over som lille, og som jeg derfor har set mig ond på lige siden.

Anmeld

4. september 2013

StudPsyk

Hjaltesmor skriver:

Vi plejer bare at bruge uldundertøj fra Føtex - ellers Joha. Dem slår min søn nemlig ikke ud af, som han gør med det meste uld-undertøj.

Mht. sko har vi købt et bar Ecco goretex støvler. Vi vælger altid Ecco eller Primigi. De har bedst pasform til min søns fødder og så er de superlette. Jeg gider ikke de der tunge støvler. Der er nok, der hæmmer bevægelsesfriheden, når man er udendørs om vinteren i forvejen. Desuden har de to mærker gode såler uden "kanter" (mange naturgummisåler har dem), som min søn faldt over som lille, og som jeg derfor har set mig ond på lige siden.

Rose har også kun haft Ecco og Primigi. Eller sandalerne fra Superfit, men hun har haft 2 x overgangssko Ecco og vinterstøvler Primigi. Hvordan ligger ecco prismæssigt i vinterstøvler i forhold til Primigi? Jeg tror nok vi gav 550 for hendes støvler sidste år.

Og kan du huske hvor Føtex uldundertøj ligger prismæssigt?

Anmeld

4. september 2013

Hjaltesmor

Ecco er noget dyrere end Primigi. Vi har givet 850 for hans vinterstøvler i år. Sidste år mener jeg, vi gav 650.

Uldundertøjet fra Føtex er til gengæld noget billigere end meget andet: Jeg kan ikke huske den præcise pris, men det ligger under 100 kr pr del og er ofte på tilbud.

Vær opmærksom på, at det er superwash-behandlet. Det kan nogle jo lide, mens andre er meget imod det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.