Hjælp til vaskeprogram

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.513 visninger
14 svar
3 synes godt om
4. september 2013

Team Putte

Hej alle i skønne kvinder!

På billederne ser i den vaskemaskine der fulgte med kæresten da vi flyttede sammen. Brugsanvisningen er væk og jeg skal bruge et program uden centrifugering til vask af regntøj osv.

Hvordan skal jeg indstille maskinen? Hjælp!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2013

Kofoed.

Vi har den nyere udgave.

Må den slet ikke centrifugere, eller skal i bare have den så lav som muligt? Er det noget der skal grundigt vasket eller kan håndvask programmet klare det (det er med en lav centrifugering)?

Tror faktisk det er den model mine forældre har, men de er begge på arbejde, så kan ikke lige undersøge det lige nu. Hvis det er, så kan jeg sende en mail med brugsanvisningen, det bliver bare nok først i weekenden, men indtil da, kan jeg godt hjælpe

Anmeld

4. september 2013

Team Putte

Kofoed. skriver:

Vi har den nyere udgave.

Må den slet ikke centrifugere, eller skal i bare have den så lav som muligt? Er det noget der skal grundigt vasket eller kan håndvask programmet klare det (det er med en lav centrifugering)?

Tror faktisk det er den model mine forældre har, men de er begge på arbejde, så kan ikke lige undersøge det lige nu. Hvis det er, så kan jeg sende en mail med brugsanvisningen, det bliver bare nok først i weekenden, men indtil da, kan jeg godt hjælpe

helst slet ikke Du må meget gerne undersøge det på dine forældres maskine! Jeg har prøvet lidt forskelligt men synes ikke jeg kan få det til at virke og jeg skal ærligt indrømme at jeg har boet i lejlighed og vasket på industrimaskiner før.. Det var meget nemmere ;D Min mail er Honningmusen83@hotmail.com

Anmeld

4. september 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria

Du kan finde brugsanvisningerne online på electrolux hjemmeside

Anmeld

4. september 2013

Pikku Myy

Team Putte skriver:

Hej alle i skønne kvinder!

På billederne ser i den vaskemaskine der fulgte med kæresten da vi flyttede sammen. Brugsanvisningen er væk og jeg skal bruge et program uden centrifugering til vask af regntøj osv.

Hvordan skal jeg indstille maskinen? Hjælp!

Jeg kender ikke den pågældende maskine, men jeg vil tro du skal trykke på den knap der hedder spin (centrifugering). Ovenfor den er der en række tal. Det er omdrejninger. Der skal du have 0, hvis du ikke vil have centrifugering. Jeg vil tro det er billedet med det stillestående vand nederst.

Anmeld

4. september 2013

Team Putte

Demosan skriver:

Du kan finde brugsanvisningerne online på electrolux hjemmeside

fedt! Og det kan jeg ud fra det der står på maskinen? For aner ikke hvad modellen ellers hedder

Anmeld

4. september 2013

Team Putte

Pikku Myy skriver:

Jeg kender ikke den pågældende maskine, men jeg vil tro du skal trykke på den knap der hedder spin (centrifugering). Ovenfor den er der en række tal. Det er omdrejninger. Der skal du have 0, hvis du ikke vil have centrifugering. Jeg vil tro det er billedet med det stillestående vand nederst.

den logik gik jeg også efter men der gør den det stadig.. Kunne man tænke sig det kun virker i nogle bestemte programmer?

Anmeld

4. september 2013

Pikku Myy

Team Putte skriver:

den logik gik jeg også efter men der gør den det stadig.. Kunne man tænke sig det kun virker i nogle bestemte programmer?

Enten det (har du prøvet med et uldprogram eller lignende?) eller også er det ikke det "det stillestående vand" betyder.

Jeg er 99% sikker på at de 1400, 900 etc er omdrejninger.

Hvad sker der hvis du trykker een gang mere? Går den så bare tilbage til 1400?

Anmeld

4. september 2013

Astoria

Profilbillede for Astoria
Team Putte skriver:

fedt! Og det kan jeg ud fra det der står på maskinen? For aner ikke hvad modellen ellers hedder

http://www.electrolux.dk/Support/

Det står på maskinen. Der er hjælp til hvor du finder model nummer m.m. 

Anmeld

4. september 2013

Team Putte

Enten det (har du prøvet med et uldprogram eller lignende?) eller også er det ikke det "det stillestående vand" betyder.

Jeg er 99% sikker på at de 1400, 900 etc er omdrejninger.

Hvad sker der hvis du trykker een gang mere? Går den så bare tilbage til 1400?

Enig i at det er omdrejninger Ja så hopper den bare op på 1400 igen.. Har ikke prøvet et uld program og den tast.. Måske et forsøg værd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.