Gummistøvler med eller uden foer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.912 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. september 2013

Mama1304

Min søn står og mangler gummistøvler, så dem skal vi nok ud at købe idag

Men er det spild at købe nogle uden foer? Når der jo nok snart bliver køliger :/ ?

En anden ting er, kan man virkelig ikke få sådan nogle rigtige smarte gummistøvler hvor der er er motiv på? Altså i ved hvor gummistøvlen fx ligner en haj, krokodille eller andet. Synes kun jeg har set de "kedelige"hvor de bare er i forskellige farver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2013

mth1987

Mama1304 skriver:

Min søn står og mangler gummistøvler, så dem skal vi nok ud at købe idag

Men er det spild at købe nogle uden foer? Når der jo nok snart bliver køliger :/ ?

En anden ting er, kan man virkelig ikke få sådan nogle rigtige smarte gummistøvler hvor der er er motiv på? Altså i ved hvor gummistøvlen fx ligner en haj, krokodille eller andet. Synes kun jeg har set de "kedelige"hvor de bare er i forskellige farver

Jeg ville købe med foer.. prøv evt at google. Fandt lige hurtigt disse to

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. september 2013

Kløver

Vi købte med og uden, og dem uden er brugt rigtig meget hvor termostøvlerne er brugt 1-2 gange så de bliver ikke købt i år. Vinterstøvlerne er så gode at det har været rigeligt her, skal ikke kunne sige om det fortsætter når de bliver ældre

Anmeld

4. september 2013

modesty

Jeg køber ikke med foer, kan ikke se pointen. Han kan have en uldsok i gummistøvlerne og når det bliver koldere end som så, får han jo vinterstøvler på.

Anmeld

4. september 2013

LMX

Jeg har aldrig købt vinterstøvler fordi jeg ikke synes de holder hvad de lover ift vandtæthed osv.

Her bruger vi aldrig andet end gummistøvler med foer. I gamle dage  købte jeg Trigger støvler til ungerne. De holdt alt vand ude og var varme på samme tid.

Købte så godt nok også gummistøvler uden foer til når det var varmere..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.