Tænk at man kan være så glad...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

628 visninger
5 svar
4 synes godt om
4. september 2013

Anonym trådstarter

Ja tænk at man kan være så glad for at få mens. (For fulde skrald og med 100% menssmerter). 

Jeg smed p-pillerne 26.06.13. Fik min første mens 01.07.13-04.07.13 og har ikke set skyggen af den før i dag..  Min første cyklus kom altså op på 65 dage. 

Er spændt på at se, hvor lang denne cyklus bliver?! den må selvfølgelig gerne blive væk som følge af graviditet. 

Det som om min krop gik igang med at virke efter at jeg truede den med at gå til læge. Hehe. 

Nå bare lige et glædelsesoplæg her fra   for at det snart lykkes for os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2013

WaitingHoping87

Tillykke, eller hvad man siger. 

Men så dejligt for jer, at i nu kan komme igang. 

Ved slev fra tidligere at det kan være en stor forløsning når den endelig kommer, og man føler man kan komme op på hesten igen. Det der med bare at gå og vente, og man ikke kan gøre noget. 

Håber selv min krop ikke giver mig så lange cyklyser som sidst, npr jeg stopper med piller her om en 4 ugers tid. 

Anmeld

4. september 2013

Anonym trådstarter

WaitingHoping87 skriver:

Tillykke, eller hvad man siger. 

Men så dejligt for jer, at i nu kan komme igang. 

Ved slev fra tidligere at det kan være en stor forløsning når den endelig kommer, og man føler man kan komme op på hesten igen. Det der med bare at gå og vente, og man ikke kan gøre noget. 

Håber selv min krop ikke giver mig så lange cyklyser som sidst, npr jeg stopper med piller her om en 4 ugers tid. 

Hehe tak

Ja det skønt. Altså man kan jo sige vi gik igang allerede i juli måned efter man sidste p-pille mens. Men man aner jo ikke om kroppen fungere af sig selv efter ca. 10 års p-pille brug. Men håber dog at jeg får nogenlumde regelmæssig mens efter dette.

Ja man bliver netop meget nervøs i ventetiden. Kan min krop nu finde ud af det selv igen? Jeg begyndte her til sidst at blive bange for om jeg måske havde PCO. (Ikke at der er noget i vejen med det. Kender flere der har det og som har fået børn.) 

Er bare så lettet over det er kommet.  

Har du været stoppet på p-piller før? Det har jeg ikke. Det er første gang. Og man er virkelig spændt når man rammer dag 28 (hvor mn i forhold til p-piller får mens). Når man så når dag 40 begynder tankerne først at rulle. 

Er bare så lettet og glad lige nu 

Anmeld

5. september 2013

Anonym trådstarter

Opsedasse

Anmeld

11. september 2013

WaitingHoping87

Anonym skriver:

Hehe tak

Ja det skønt. Altså man kan jo sige vi gik igang allerede i juli måned efter man sidste p-pille mens. Men man aner jo ikke om kroppen fungere af sig selv efter ca. 10 års p-pille brug. Men håber dog at jeg får nogenlumde regelmæssig mens efter dette.

Ja man bliver netop meget nervøs i ventetiden. Kan min krop nu finde ud af det selv igen? Jeg begyndte her til sidst at blive bange for om jeg måske havde PCO. (Ikke at der er noget i vejen med det. Kender flere der har det og som har fået børn.) 

Er bare så lettet over det er kommet.  

Har du været stoppet på p-piller før? Det har jeg ikke. Det er første gang. Og man er virkelig spændt når man rammer dag 28 (hvor mn i forhold til p-piller får mens). Når man så når dag 40 begynder tankerne først at rulle. 

Er bare så lettet og glad lige nu 

Har da helt glemt at få svaret. 

Med hensyn til ppille stop, så har kæresten og jeg to gange før været påbegyndt pb. Den ene gang kom kæresten lige pludselig på at han ikke var klar endnu. Og jeg vil have ham 100% med på det. Der skal to til et barn. 

Anden gang blev det for hårdt for mig. Efter 8 måneder med kun 3 rigtige mens kunne jeg ikke mere. Det gik ud over forholdet og ikke mindst min uddannelse. Jeg kunne ikke fokusere på andet end ÆL tests og cyklusdage. 

Så håber helt sikkert jeg kan holde mig i skindet denne gang. Kæresten er dog meget mere inde over det nu. Kan mærke på ham, at han er helt klar. Og det er en stor støtte at kunne snakke med ham om det.

Anmeld

11. september 2013

Anonym trådstarter

WaitingHoping87 skriver:

Har da helt glemt at få svaret. 

Med hensyn til ppille stop, så har kæresten og jeg to gange før været påbegyndt pb. Den ene gang kom kæresten lige pludselig på at han ikke var klar endnu. Og jeg vil have ham 100% med på det. Der skal to til et barn. 

Anden gang blev det for hårdt for mig. Efter 8 måneder med kun 3 rigtige mens kunne jeg ikke mere. Det gik ud over forholdet og ikke mindst min uddannelse. Jeg kunne ikke fokusere på andet end ÆL tests og cyklusdage. 

Så håber helt sikkert jeg kan holde mig i skindet denne gang. Kæresten er dog meget mere inde over det nu. Kan mærke på ham, at han er helt klar. Og det er en stor støtte at kunne snakke med ham om det.

Hehe. Det går nok

Okay. Ja det har du helt ret i. Det er vigtig begge er enige om det. og at de er så meget med i det som muligt. 

Puha. Ja det kan også godt være hårdt. :/ syntes det tager mere på en en man lige regner med. 

Det dejligt når man kan mærke, at ens partner er med i det. Og de også har interesse i det. 

for det snart bliver jeres tur. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.