WaitingHoping87 skriver:
Tillykke, eller hvad man siger.
Men så dejligt for jer, at i nu kan komme igang.
Ved slev fra tidligere at det kan være en stor forløsning når den endelig kommer, og man føler man kan komme op på hesten igen. Det der med bare at gå og vente, og man ikke kan gøre noget.
Håber selv min krop ikke giver mig så lange cyklyser som sidst, npr jeg stopper med piller her om en 4 ugers tid. 
Hehe tak 
Ja det skønt. Altså man kan jo sige vi gik igang allerede i juli måned efter man sidste p-pille mens. Men man aner jo ikke om kroppen fungere af sig selv efter ca. 10 års p-pille brug. Men håber dog at jeg får nogenlumde regelmæssig mens efter dette. 
Ja man bliver netop meget nervøs i ventetiden. Kan min krop nu finde ud af det selv igen? Jeg begyndte her til sidst at blive bange for om jeg måske havde PCO. (Ikke at der er noget i vejen med det. Kender flere der har det og som har fået børn.)
Er bare så lettet over det er kommet.
Har du været stoppet på p-piller før? Det har jeg ikke. Det er første gang. Og man er virkelig spændt når man rammer dag 28 (hvor mn i forhold til p-piller får mens). Når man så når dag 40 begynder tankerne først at rulle. 
Er bare så lettet og glad lige nu 

Anmeld