Hummel og Molo flyverdragter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

600 visninger
5 svar
5 synes godt om
4. september 2013

modesty

Hejsa,

jeg er på jagt efter flyverdragt til min søn. Jeg synes at Hummel og Molo er ret pæne i designet, men kvaliteten vil altid være det vigtigste, så derfor leder jeg efter erfaringer. Har I været glade for disse mærker? Hvis ikke, hvorfor?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2013

Tullepoder

modesty skriver:

Hejsa,

jeg er på jagt efter flyverdragt til min søn. Jeg synes at Hummel og Molo er ret pæne i designet, men kvaliteten vil altid være det vigtigste, så derfor leder jeg efter erfaringer. Har I været glade for disse mærker? Hvis ikke, hvorfor?

Vi havde Hummel sidste vinter, og det er også det vi valgt til denne vinter. Synes kvaliteten er god, og mine piger kan holde varmen i det. Plus så synes jeg det er lækkert, de kan tåle tørretumbler

Ja, og det designet er lækkert

Anmeld

4. september 2013

Ayasmor

modesty skriver:

Hejsa,

Jeg havde en hummel flyverdragt til min datter sidste år. Hun var dejlig varm i den, men jeg var bestemt ikke imponeret over kvaliteten ift. prisen derpå. Bagpå ved numsen blev syningen slidt op (på ½ sæson) og limningen inde bagved gik op = hul. Derudover gik syningen mellem benene også, hvilket jeg forventer, at en dragt i den prisklasse bestemt ikke bør gøre. Så her er det slut med Hummelflyverdragter fremover

Anmeld

4. september 2013

trunte89

Jeg har haft molo de sidste to sæsoner. De holder fint varm og er lækre, men der er kommet små huller på knæene ( benene ). Så af den grund bliver det ikke molo i år. Selvom de er super flotte

Anmeld

4. september 2013

DianaRJS

modesty skriver:

Hejsa,

vi har haft begge mærker, A havde hummel, og S havde molo, de var begge børnehavebørn sidste år, de var begge to varme, MEN hummels var MEGET slidt på numsen da sæsonen var ovre, hvor molo sagtens vile kunne klare en sæson mere hvis han kunne passe den ;P

så jeg ville helt klart vælge molo frem for hummel

Anmeld

4. september 2013

bøllen

modesty skriver:

Hejsa,

Vi har molo flyverdragt og Hummel vinterjakke . Er yderst tilfreds med begge dele. Havde dem også sidste år .

ej sikke lej er også en lækker dragt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.