Nogen der vil køre med til baby.dk-møde d.5 sep..???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

316 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. juli 2009

Honningblomst

Jeg kører fra Falster så der er rig mulighed for at samle op på vejen og kunne være super med nogle piger fra det østlige også....og så er det jo en lørdag, mon ikke der sker lidt i Silkeborg
knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2009

Becks

Oev, ville gerne vaere med og se jer dejlige piger, men sidder i Tyrkiet der...

Anmeld

17. juli 2009

Honningblomst

Beck skriver:

Oev, ville gerne vaere med og se jer dejlige piger, men sidder i Tyrkiet der...

Ej, det var ærgeligt...troede lige du ville køre med...øvøv...
Men en ferie er nu også lækkert...bare det var mig...
Knus..

Anmeld

17. juli 2009

Becks

Eva skriver:

Ej, det var ærgeligt...troede lige du ville køre med...øvøv...
Men en ferie er nu også lækkert...bare det var mig...
Knus..

Ja, kunne vaere saa hyggeligt
Jep ferie er altid godt, elsker at rejse...

Anmeld

20. juli 2009

SaNiNa

Ja hvis jeg ikke selv må kører der så vil jeg nok gerne, men skal jo næste have vores monster af barnevogn med til lillemanden.

Knus

Anmeld

20. juli 2009

Honningblomst

Sanne skriver:

Ja hvis jeg ikke selv må kører der så vil jeg nok gerne, men skal jo næste have vores monster af barnevogn med til lillemanden.

Knus

Det må du altså meget gerne...smiler- og mon ikke vognen kan være bagi...jeg har også en stor klapvogn der kan stå en lift i eller bare bruges som barnevogn med en voksi i, den kan jeg også tage med hvis det er...men tror nu godt din vogn kan være bagi bilen..
Knus..

Anmeld

20. juli 2009

SaNiNa

Eva skriver:

Det må du altså meget gerne...smiler- og mon ikke vognen kan være bagi...jeg har også en stor klapvogn der kan stå en lift i eller bare bruges som barnevogn med en voksi i, den kan jeg også tage med hvis det er...men tror nu godt din vogn kan være bagi bilen..
Knus..

Vi skal lige læge med lillemanden i denne her uge så vil jeg lige få ham til at vurdere om jeg må kører bil eller om jeg skal vente endnu... for hvis jeg ikke må skal vil jeg nok gerne kører med så kan vi jo lige skrives ved med barnevognen...

iiih hvor er det dejlig syntes det er fedt du tager hele turen fra falster

Anmeld

20. juli 2009

Honningblomst

Sanne skriver:

Vi skal lige læge med lillemanden i denne her uge så vil jeg lige få ham til at vurdere om jeg må kører bil eller om jeg skal vente endnu... for hvis jeg ikke må skal vil jeg nok gerne kører med så kan vi jo lige skrives ved med barnevognen...

iiih hvor er det dejlig syntes det er fedt du tager hele turen fra falster

Det er bare helt ok-smiler- du melder bare tilbage når det er....jeg bliver da nød til at tage over og møde jer skønne kvinder...
Knus..

Anmeld

20. juli 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Altså kommer du så ikke lige et smut forbi Århus og samler mig op Det er næsten på vejen.. eller... Hehehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.