Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Beck skriver:Oev, ville gerne vaere med og se jer dejlige piger, men sidder i Tyrkiet der...
Eva skriver:Ej, det var ærgeligt...troede lige du ville køre med...øvøv...Men en ferie er nu også lækkert...bare det var mig...Knus..
Sanne skriver:Ja hvis jeg ikke selv må kører der så vil jeg nok gerne, men skal jo næste have vores monster af barnevogn med til lillemanden.Knus
Eva skriver:Det må du altså meget gerne...smiler- og mon ikke vognen kan være bagi...jeg har også en stor klapvogn der kan stå en lift i eller bare bruges som barnevogn med en voksi i, den kan jeg også tage med hvis det er...men tror nu godt din vogn kan være bagi bilen..Knus..
Vi skal lige læge med lillemanden i denne her uge så vil jeg lige få ham til at vurdere om jeg må kører bil eller om jeg skal vente endnu... for hvis jeg ikke må skal vil jeg nok gerne kører med så kan vi jo lige skrives ved med barnevognen...iiih hvor er det dejlig syntes det er fedt du tager hele turen fra falster
Sanne skriver: Vi skal lige læge med lillemanden i denne her uge så vil jeg lige få ham til at vurdere om jeg må kører bil eller om jeg skal vente endnu... for hvis jeg ikke må skal vil jeg nok gerne kører med så kan vi jo lige skrives ved med barnevognen...iiih hvor er det dejlig syntes det er fedt du tager hele turen fra falster
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128