Forklar mig dette ?? Billeder..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.743 visninger
11 svar
9 synes godt om
4. september 2013

Swerg

Havde positiv æl test i søndags... 

(billede 1) 

testede total negativ igår...

(billede 2) ...

Idag er den tydligere ??? (Billede 3) ..

den er altså ikke taget med mirgenurin, da jeg har været oppe i nogen timer og har tisset nogen gange  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2013

asff

Swerg skriver:

(billede 1) 

(billede 2) ...

den er altså ikke taget med mirgenurin, da jeg har været oppe i nogen timer og har tisset nogen gange  

Det er derfor, man ikke skal teste efter en positiv æl test  Kan kun forklare det ved at sige, du slet ikke skal tænke på, hvad testen siger, når den har været positiv.

Anmeld

4. september 2013

Calliope

Selvom du har været oppe flere timer, så er det stadig morgenurin, og er bedst efter kl. 10, da stoffet som måles bedst aflæses derefter... Derfor kan mange bedst teste om aftenen...
Siden de begge er negative, er det faktisk helt ligemeget hvor meget mere farve der er på nr. 2, for betyder ingenting..
Kommer der en positiv test til, vil jeg lige minde dig om, at der jo er en del som snakker om den magiske 2. ægløsning...
Håber det hjalp lidt
Ps. Har brugt mange år på disse forummer for at lære alt dette, og ender sikkert selv med at stille spørgsmålstegn ved alt, når jeg starter på ægløsningstest om en lille måneds tid...

Anmeld

4. september 2013

Manna

Swerg skriver:

(billede 1) 

(billede 2) ...

Farveforskellen på de to sidste er sikkert bare lidt forskel i koncentrationen af LH i din urin - men altså ikke en høj nok koncentration til at give en positiv. Hvilket det jo heller ikke skal, når du har haft ægløsning.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. september 2013

Swerg

Manna skriver:

Farveforskellen på de to sidste er sikkert bare lidt forskel i koncentrationen af LH i din urin - men altså ikke en høj nok koncentration til at give en positiv. Hvilket det jo heller ikke skal, når du har haft ægløsning.

Kan du skære de forskellige streger ud i pap for mig ? 

Forstår ikke farverne..

Anmeld

4. september 2013

Swerg

Swerg skriver:

Forstår ikke farverne..

Og hvad betyder luteal phase? 

Anmeld

4. september 2013

grinny

Der er rigtig mange der misforstår ÆL-teste.

En ÆL-test er positiv når teststregen er lige så tydelig eller tydeligere end kontrolstregen, men den er altid negativ hvis den ikke er lige så tydelig eller tydeligere end kontrolstregen og så er det faktisk lige meget om den har lidt eller meget farve.

Den kan altid svinge i farven, men det betyder ikke at der snart kommer ÆL igen - den er bare negativ 

Anmeld

4. september 2013

Mie89

Swerg skriver:

Forstår ikke farverne..

Det kan jeg da lige prøve at klargøre for dig 

Grafen viser koncentrationen af forskellige hormoner/stoffer der har forbindelse til din cyklus... 

Det stof du tester for i ægløsningsteste hedder LH, og det er den mørkeblå streg der viser koncentrationen af det. LH topper når du har ægløsning, men du har jo stoffet i dig hele tiden og det er derfor at teststregen skal være mere positiv end kontrolstregen 

Luteal Phase, betyder præmenstruel fase og det betyder simpelthen bare at det er fasen før din menstruation 

Håber det hjalp dig lidt 

Anmeld

4. september 2013

esioul

Swerg skriver:

(billede 1) 

(billede 2) ...

Du skal regne med den første positive og ikke blive ved med at teste.

Koncentrationen kan svinge meget, men det er den første der tæller.

Anmeld

4. september 2013

Swerg

mie89 skriver:

Det kan jeg da lige prøve at klargøre for dig 

Grafen viser koncentrationen af forskellige hormoner/stoffer der har forbindelse til din cyklus... 

Det stof du tester for i ægløsningsteste hedder LH, og det er den mørkeblå streg der viser koncentrationen af det. LH topper når du har ægløsning, men du har jo stoffet i dig hele tiden og det er derfor at teststregen skal være mere positiv end kontrolstregen 

Luteal Phase, betyder præmenstruel fase og det betyder simpelthen bare at det er fasen før din menstruation 

Håber det hjalp dig lidt 

Tak!! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.