Køb af babymad i tyskland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. september 2013

Simon Isaksen

Benjamins'mor skriver:

Kan se de har tallerkner i deres tilbuds avis, nu kender jeg ikke lige til euroen, så ved ikke om det rent faktisk er billigt.
Men ellers kan du tjekke www.aldi-nord.de

tak for besvarelsen euro ligger pt på omkring 7,5 kr så det er lige i overkanten for 1 tallerken men tak for svaret kigger lige resten igennem og ser om der gemmer sig noget guf

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2013

Simon Isaksen

Maja88 skriver:

Men real har super udvalg i babymad

okay og der er ikke noget man skal være opmærksom på ?

Anmeld

3. september 2013

Maja88

Simon Isaksen skriver:

okay og der er ikke noget man skal være opmærksom på ?

Nej

Anmeld

3. september 2013

2babygirls

Simon Isaksen skriver:

Hej
da mig og kæresten tager en tur til tyskland her i weekendt har vi overvejet at købe en masse pulver mad med hjem til vores prinsesse (grød 4-6 måneder)
Håber i vil hjælpe med at svare på mine spørgsmål

- kan man få det i en butik som fleggaard eller skal man i real ?
 - hvad er pris forskellen ?
 - er der noget man skal være opmærksom på?
 - er der andet til baby som er meget billigere end i dk ?

På forhånd tak for jeres svar

Vi købte baby mos i førde park, ved ikke om den hedder real eller om den er for sig selv, MEN gav ca 5kr pr glas af de store og mener grød koster omkring 20kr, men hæng mig ikke op på det. Det var i hvert fald billigt.
Fleggaard har også lidt men ikke nær så meget.

Anmeld

3. september 2013

VIPpigen

Penaten cremer er vildt gode til rød mås. Vi har været lykkelige for de 2 cremer vi har. Det er dog den fede af dem vi har brugt mest.

og ellers har vi købt nuk sutter dernede også.

Babymad har jeg ikke kigget på, vores var lidt over 1 år før vi flyttede herned af

Anmeld

3. september 2013

Simon Isaksen

2babygirls skriver:

Vi købte baby mos i førde park, ved ikke om den hedder real eller om den er for sig selv, MEN gav ca 5kr pr glas af de store og mener grød koster omkring 20kr, men hæng mig ikke op på det. Det var i hvert fald billigt.
Fleggaard har også lidt men ikke nær så meget.

Super tusinde tak ja det er real for det er førde park vi skal til for at komme i real

Anmeld

3. september 2013

Simon Isaksen

VIPpigen skriver:

Penaten cremer er vildt gode til rød mås. Vi har været lykkelige for de 2 cremer vi har. Det er dog den fede af dem vi har brugt mest.

og ellers har vi købt nuk sutter dernede også.

Babymad har jeg ikke kigget på, vores var lidt over 1 år før vi flyttede herned af

Se det var noget jeg ikke lige havde tænkt på sutter . godt nok bruger hun allerede de billige runde i danmark men hvis de har en god pris kunne vi da godt bruge et par ekstra ..
 - og cream kunne det da også være vi skulle kigge på selvom hun ikke er den største forbruger af det er det jo rart at have
Tak for forslaget

Anmeld

3. september 2013

Rikke _ Mor til Ida <3

Penaten cremen til rød numse. Den bruger jeg til Ida, og det virker SÅ godt. Jeg købte kun deres mos dernede, dem på glas til hende, og dem var hun MEGET glad for :-P Men altså... De har jo også babyer i Tyskland så mon ikke deres grød osv er i orden dernede også? 

Huggies vådservietter er vidst også billigere dernede :-)

Anmeld

3. september 2013

Simon Isaksen

Penaten cremen til rød numse. Den bruger jeg til Ida, og det virker SÅ godt. Jeg købte kun deres mos dernede, dem på glas til hende, og dem var hun MEGET glad for :-P Men altså... De har jo også babyer i Tyskland så mon ikke deres grød osv er i orden dernede også? 

Huggies vådservietter er vidst også billigere dernede :-)

Så bare et indlæg da jeg googlede om at de havde chokolade i baby mad fra 6 måneder og de der kiks noget i maden for 4 måneder og det har man jo ikke i danmark, så kunne være man skulle være opmærksom på det .. da de jo så  ikke er "van" til det ..
men ja vådservietter må vi også lige kigge på

billeder på min "bekymring"

Og

Anmeld

3. september 2013

Benjamins'mor

Simon Isaksen skriver:

tak for besvarelsen euro ligger pt på omkring 7,5 kr så det er lige i overkanten for 1 tallerken men tak for svaret kigger lige resten igennem og ser om der gemmer sig noget guf

Okay, ja så er det da lige dyrt nok.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.