Jeg har de sødeste, mest velopdragne...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

668 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. juli 2009

Honningblomst

empastiske, hjælpsomme, smukke, perfekte drenge....de er søde ved hinanden, hjælper hinanden, leger sammen, siger de elsker mig, spørger om de skal hjælpe mig, de rydder op efter sig....jeg kan slet ikke forstå hvor heldig jeg er og jeg bliver så varm om hjertet når jeg ser på dem...lige nu hopper de alle på trampolin og de hygger sig så meget...

MEN.....-griner- andre gange har jeg de mest trælse møgunger, det er sjovt nok især når jeg er træt og stresset de skændes og slås, råber op i haven, så jeg spekulerer på hvornår naboen flytter...de roder og larmer og ind imellem tænker jeg på om joeg skulle tage min blomstrede bil og bare køre langt væk....laaaaaaaangt væk fra vasketøj, konfliktløsning, oprydning, rengøring, madpakker, aftensmad og bare finde et sted hvor der kun er mig mig mig MIIIIGGGGG....
Når så rødderne er puttet og ligner tre engle på rad og række, så er det nu meget skønt at være mor til de mest perfekte trælse børn jeg kender-smiler

Nogen der også har det som mig...eller er jeg bare den forfærdelige mor...

Knus Eva..som lige nu i dette sekund har de søde børn-smiler

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2009

Tina2

Nix, det er HELT det samme her  De kan også skændes og slås, bide og slå hinanden og andre gange er de bare de mest fantastisk søde og dejlige unger

Filuca kan være en værre drillepind overfor Milas, og andre gange kan hun sige til ham at han skal finde en pegebog, og når han så kommer med den sætter hun sig i sofaen, hiver ham op til sig, tager armen om ham og læser pegebøger med ham.....  Uhh, så smelter mit hjerte helt

Anmeld

17. juli 2009

Mum33

Har lige haft besøg af svigermonsteret som så mener, at man som kvinde mangler noget hvis man ikke får en pige !!!!!!!!!!!!  Nu har jeg en dreng og håber at få en del flere børn, men er det drenge så ville jeg være lykkelig. Hilsen Lisbeth - der lige har siddet og forklaret om søde dejlige drenge. Beklager det ikke lige hører tråden til, men er bare halvsur nu. Dessuden mener hun at vi glemmer at leve i nuet, fordi vi gerne vil ud og rejse.

Skal nok stoppe mit vrede-skriveri nu. Sorry. Og dejligt med dine søde drenge.

Anmeld

17. juli 2009

Honningblomst

Lisbeth Aalborg2 skriver:

Har lige haft besøg af svigermonsteret som så mener, at man som kvinde mangler noget hvis man ikke får en pige !!!!!!!!!!!!  Nu har jeg en dreng og håber at få en del flere børn, men er det drenge så ville jeg være lykkelig. Hilsen Lisbeth - der lige har siddet og forklaret om søde dejlige drenge. Beklager det ikke lige hører tråden til, men er bare halvsur nu. Dessuden mener hun at vi glemmer at leve i nuet, fordi vi gerne vil ud og rejse.

Det gør ikke spor...bare UD med det-smiler

Jeg plejer at sige hvis folk sådan kommer ind på det med køn...: "Det fortæller da vidst en hel del om dig og hvorfor og hvordan du har børn hvis kønnet har så stor betydning...hos mig er det mennesker jeg får og ikke en diller eller tissekone.!" så plejer de at tale om noget andet-griner

Knus Eva...som var glad for at undgå tøserne og alt det bøvl(vi var tre tøser derhjemme...-griner)

Anmeld

17. juli 2009

4xGreve

Lisbeth Aalborg2 skriver:

Åh kender alt til det med at ha en SvigerMONSTRE!!!

Det er da lige meget med kønnet, bare de er dejlige, og det er ens egen unger jo altid...

Kender alt til det med nogen dage er hun den dejligste og andre dage den meste hys unge jeg kender også har man bare lyst til at holde sig for ørene og finde et sted hvor man har 5 sek. til sig selv... kender alt til det...

Knus Stina der i øjeblikket vil løbe skrigende hjemme fra hver aften da lillepige ikke vil falde i søvn om aften og ikke vil sove om natten, men ellers er verdens gladeste dejlige vidunderlige lille pige med krudt i rumpen... hehe

Anmeld

17. juli 2009

Honningblomst

WiitrioeN skriver:

Åh kender alt til det med at ha en SvigerMONSTRE!!!

Det er da lige meget med kønnet, bare de er dejlige, og det er ens egen unger jo altid...

Kender alt til det med nogen dage er hun den dejligste og andre dage den meste hys unge jeg kender også har man bare lyst til at holde sig for ørene og finde et sted hvor man har 5 sek. til sig selv... kender alt til det...

Knus Stina der i øjeblikket vil løbe skrigende hjemme fra hver aften da lillepige ikke vil falde i søvn om aften og ikke vil sove om natten, men ellers er verdens gladeste dejlige vidunderlige lille pige med krudt i rumpen... hehe

Åh for pokker...stakkels Jer...der er ikke noget værre end når man ikke får sin nattesøvn...kan huske at jeg til tider følte at jeg var ved at blive skør af søvnunderskud...håber snart at hun vil lade dig få lidt ro...
Knus og god weekend...dejligt jeg ikke er den eneste mor der kan få NOK!!-smiler

Anmeld

17. juli 2009

4xGreve

Eva skriver:

Åh for pokker...stakkels Jer...der er ikke noget værre end når man ikke får sin nattesøvn...kan huske at jeg til tider følte at jeg var ved at blive skør af søvnunderskud...håber snart at hun vil lade dig få lidt ro...
Knus og god weekend...dejligt jeg ikke er den eneste mor der kan få NOK!!-smiler

Hehe Tror det er noget alle kommer igennem, tror det er noget af det der høre med til at være mor/forældre...

Du må også ha en rigtig go weekend forhåbenligt uden alt for meget af det regn de lover...

Anmeld

17. juli 2009

Honningblomst

WiitrioeN skriver:

Hehe Tror det er noget alle kommer igennem, tror det er noget af det der høre med til at være mor/forældre...

Du må også ha en rigtig go weekend forhåbenligt uden alt for meget af det regn de lover...

Ja, det har du nok ret i..det skal ikke være så let med de små-smiler

Tusind tak skal du have...her har det lige regnet helt vildt..

Knus..

Anmeld

17. juli 2009

4xGreve

Eva skriver:

Ja, det har du nok ret i..det skal ikke være så let med de små-smiler

Tusind tak skal du have...her har det lige regnet helt vildt..

Knus..

Jeg tror vi slipper helt her... Vi plejer at ligge godt så vi for det meste altid slipper uden om det hele...

Anmeld

17. juli 2009

Tina2

Eva skriver:

Det gør ikke spor...bare UD med det-smiler

Jeg plejer at sige hvis folk sådan kommer ind på det med køn...: "Det fortæller da vidst en hel del om dig og hvorfor og hvordan du har børn hvis kønnet har så stor betydning...hos mig er det mennesker jeg får og ikke en diller eller tissekone.!" så plejer de at tale om noget andet-griner

Knus Eva...som var glad for at undgå tøserne og alt det bøvl(vi var tre tøser derhjemme...-griner)

Eva, den sku jeg da lige ha brugt her tidligere på ugen da jeg havde besøg af den SKRÆKKELIGE mødregruppe, som jeg nu har sagt farvel og tak til!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.