Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
2babygirls skriver: Hoooold nu op hvor er det værelse feeeedt.Har du slebet galleri hylderne inden du malede dem, eller
Hoooold nu op hvor er det værelse feeeedt.Har du slebet galleri hylderne inden du malede dem, eller
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
JulieE skriver: Hvor er det blevet godt! Du er skide god til det med indretningen
Hvor er det blevet godt! Du er skide god til det med indretningen
esioul skriver: Det er da bare så hyggeligt.
Det er da bare så hyggeligt.
RGN skriver: Nu er jeg godt nok ikke Dorthe, men min søn har også en halvhøj seng og vi oplever ikke problemer. (Han er omkring Runas alder) Hvor er det et super fedt værelse Dorthe!!! Og så ser det mega stort ud! Det har du virkelig gjort godt.
Nu er jeg godt nok ikke Dorthe, men min søn har også en halvhøj seng og vi oplever ikke problemer. (Han er omkring Runas alder)
Hvor er det et super fedt værelse Dorthe!!! Og så ser det mega stort ud!
Det har du virkelig gjort godt.
lineog4 skriver: Flot - lige et spørgsmål; har du selv skyet betrækket til folde madrassen?
Flot - lige et spørgsmål; har du selv skyet betrækket til folde madrassen?
dorthemus skriver: Tusind tak De er fra Netto i denne uge
Tusind tak De er fra Netto i denne uge
mor:) skriver: Smukt og hyggeligt værelse.....og stort heldig pige...hun ser nu også godt tilfreds ud på biledet...og smuk
Smukt og hyggeligt værelse.....og stort heldig pige...hun ser nu også godt tilfreds ud på biledet...og smuk
Slap af et fedt værelse
Maja88 skriver: Slap af et fedt værelse
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128