Hvor mange km. er der fra Nørre Alslev til Silkeborg,...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2009

Diana...

Eva skriver:

Griner-ned ville man måske kunne komme, men op igen ville straks være værre....du tager med på skadestuen så, når jeg skal have opereret en højstol af bagpartiet..
Og tak...glæder mig...smiler
Knus..

Grine det bare en aftale så skal jeg nok holde dig i hånden   

Og jeg har plads til 3 sovende hvis der er flere skal i selv have noget at sove på med hvis i ikke køre tilbage samme dag selvfølgelig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2009

Honningblomst

Diana... skriver:

Grine det bare en aftale så skal jeg nok holde dig i hånden   

Og jeg har plads til 3 sovende hvis der er flere skal i selv have noget at sove på med hvis i ikke køre tilbage samme dag selvfølgelig.

Åh, hvor er det sødt af dig....det tror jeg altså gerne jeg vil tage imod...det er alligevel et lille stykke at køre-smiler
Tak søde...

Anmeld

17. juli 2009

Diana...

Eva skriver:

Åh, hvor er det sødt af dig....det tror jeg altså gerne jeg vil tage imod...det er alligevel et lille stykke at køre-smiler
Tak søde...

Det er det nemlig det ikk så sjovt at køre retur samme dag det har vi gjort et par gange og man får bare ikke det samme ud af det fordi man tænker på man snart skal ud og køre langt.

Anmeld

17. juli 2009

Honningblomst

Diana... skriver:

Det er det nemlig det ikk så sjovt at køre retur samme dag det har vi gjort et par gange og man får bare ikke det samme ud af det fordi man tænker på man snart skal ud og køre langt.

Lige præcis-smiler- og tak for din gæstfrihed...

Anmeld

17. juli 2009

Diana...

Eva skriver:

Lige præcis-smiler- og tak for din gæstfrihed...

Jamen det var det så let 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.