Ømme bryster...??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

776 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. september 2013

Anonym trådstarter

Jeg håber jeg er gravid - men der går lige et par dage før jeg kan teste. 

Men jeg har ømme bryster. Det havde jeg ikke i sidste graviditet (først meget senere). Derfor vil jeg høre om i nikker genkendende til ømme bryster allerede før i kunne teste positivt?

Og hvordan vil i beskrive følelsen? Jeg får sådan nogle "ture" hvor det føles lidt ligesom når mælken løb til da jeg lagde mit første barn til brystet....

Håber håber håber.... og ved selvfølgelig godt at jeres svar ikke kan fortælle mig om jeg er gravid, det kan kun en test - og den tager jeg også lige så snart mens forhåbentlig udebliver. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2013

Tulipan

Anonym skriver:

Men jeg har ømme bryster. Det havde jeg ikke i sidste graviditet (først meget senere). Derfor vil jeg høre om i nikker genkendende til ømme bryster allerede før i kunne teste positivt?

Og hvordan vil i beskrive følelsen? Jeg får sådan nogle "ture" hvor det føles lidt ligesom når mælken løb til da jeg lagde mit første barn til brystet....

Håber håber håber.... og ved selvfølgelig godt at jeres svar ikke kan fortælle mig om jeg er gravid, det kan kun en test - og den tager jeg også lige så snart mens forhåbentlig udebliver. 

Jeg er førstegangsgravid så ved ikke hvordan det føles at mælken løber til som du skriver. Men jeg fik ømme og voksende bryster i 3+5, og testede derfor i 3+6, som var svagt positiv. Nu er jeg i 10. uge
Håber det er det samme for dig!
Held og lykke med testning

Anmeld

3. september 2013

Anonym trådstarter

Jeg er førstegangsgravid så ved ikke hvordan det føles at mælken løber til som du skriver. Men jeg fik ømme og voksende bryster i 3+5, og testede derfor i 3+6, som var svagt positiv. Nu er jeg i 10. uge
Håber det er det samme for dig!
Held og lykke med testning

Mange tak for dit svar.

Håber at det også er det der er på spil her... 

Anmeld

3. september 2013

Lykke:)

Anonym skriver:

Jeg synes det føltes som om, at jeg havde trænet brystmusklen RIGTIG meget

Anmeld

3. september 2013

Anonym trådstarter

Lykke:) skriver:

Jeg synes det føltes som om, at jeg havde trænet brystmusklen RIGTIG meget

Mange tak for svar!

Anmeld

3. september 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg testede lidt før tid i min første graviditet, netop fordi jeg fik ømme bryster testen var meega positiv mindes at det var ømt i området omkring brystvorten. Men det føles nok forskelligt for hver enkelt

Anmeld

3. september 2013

Manna

Anonym skriver:

Ked af at være lyseslukker, men jeg har følt sådanne stik i mit ene bryst i to cyklusser uden at være gravid.
Jeg troede også, at nu var den der
Held og lykke alligevel.
Manna

Anmeld

3. september 2013

frigge

begge gange jeg har været gravid var tunge bryster det første jeg mærkede til det, begge gange før ventet mens. jeg krydser fingre  for at det samme glæder for dig

Anmeld

4. september 2013

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Jeg testede lidt før tid i min første graviditet, netop fordi jeg fik ømme bryster testen var meega positiv mindes at det var ømt i området omkring brystvorten. Men det føles nok forskelligt for hver enkelt

Mange tak for svar

Anmeld

4. september 2013

Anonym trådstarter

Manna skriver:

Ked af at være lyseslukker, men jeg har følt sådanne stik i mit ene bryst i to cyklusser uden at være gravid.
Jeg troede også, at nu var den der
Held og lykke alligevel.
Manna

Mange tak for svar. Og det er selvfølgelig helt i orden. Jeg vil såmænd også gerne have den slags historier.... det hjælper mig jo lige med at huske at det sagtens bare kan være kroppen der spiller mig et puds. Så jeg forhåbentlig ikke bliver alt for skuffet hvis det ikke er noget.

Faktisk så sidst jeg var gravid var det den cyklus hvor jeg mærkede færrest mulige symptomer. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.