Apps til iPad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

263 visninger
2 svar
1 synes godt om
3. september 2013

livhemdrup

Hej

troede aldrig jeg skulle blive en af dem som ejede sådan en men nu er den købt :-)

så fortæl mig hvad er dine favorit ApS?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2013

Rannvaen

Det kommer jo helt an på hvad de skal bruges til

Pages -  synes det er det bedste skriveprogram man kan få til ipad. Jeg bruger det selv til skolen

iBooks - hvis du kan lide at læse kan man downloade bøger og den slags. Det kan også bruges til aviser og andet. 

Siri - en app man kan spørge om alt muligt, f.eks hvordan vejret er og hvor man kan finde den nærmeste restaurant (er dog på engelsk)

Plants vs Zombies - et actionspil hvor man skal slå zombier ihjel. 

Google Drive - her kan du gemme alle dine dokumenter og andre ting. Man kan åbne dokumenterne på enhver computer via google drive. 

Så er der selvfølgelig også alle klassikerne som f.eks facebook, spotify, skype osv  

Men ja, det er så dem jeg bruger mest 

Anmeld

3. september 2013

livhemdrup

Rannvaen skriver:

Det kommer jo helt an på hvad de skal bruges til

Pages -  synes det er det bedste skriveprogram man kan få til ipad. Jeg bruger det selv til skolen

iBooks - hvis du kan lide at læse kan man downloade bøger og den slags. Det kan også bruges til aviser og andet. 

Siri - en app man kan spørge om alt muligt, f.eks hvordan vejret er og hvor man kan finde den nærmeste restaurant (er dog på engelsk)

Plants vs Zombies - et actionspil hvor man skal slå zombier ihjel. 

Google Drive - her kan du gemme alle dine dokumenter og andre ting. Man kan åbne dokumenterne på enhver computer via google drive. 

Så er der selvfølgelig også alle klassikerne som f.eks facebook, spotify, skype osv  

Men ja, det er så dem jeg bruger mest 

Tak for input

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.