glas kartofler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.132 visninger
6 svar
6 synes godt om
3. september 2013

dola

Hej
Jeg sad lige og tænkte at glaskartofler jo ikke skal koges da de jo er kogt!
Så må der da her være mulighed for "nem" aftensmad, men fødsle opskrift jeg kender er brune kartofler og evt at stege kartoflerne på panden i fedtstof eller bacon.... Men hvad har i andre af gode opskrifter?!??

Og ja friske nye er sikkert altid bedst men det her kunne jo være du ok alternativ til en "sund" fastfood!!!!

Hygge og nam nam!!! ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2013

Fuglemor

Nu er jeg ikke til glas kartofler, men jeg tænker du kunne hælde olie på dem sammen med tørrede krydderurter og så ind i ovnen eller på grill i en folie bakke

Anmeld

3. september 2013

liten-mamma

dola skriver:

Hej
Jeg sad lige og tænkte at glaskartofler jo ikke skal koges da de jo er kogt!
Så må der da her være mulighed for "nem" aftensmad, men fødsle opskrift jeg kender er brune kartofler og evt at stege kartoflerne på panden i fedtstof eller bacon.... Men hvad har i andre af gode opskrifter?!??

Og ja friske nye er sikkert altid bedst men det her kunne jo være du ok alternativ til en "sund" fastfood!!!!

Hygge og nam nam!!! ;-)

Put dem på en varm pande med tomatpuré, salt og peber, til de er nogenlunde sprøde Dejlig enkel og smager vildt godt! 

Noget der smager godt til er laks hvilket ind i serrano skinke og så ind i ovnen, mums.

Anmeld

3. september 2013

Kløver

Jeg bruger den nogle gange til kartoffelmos

Anmeld

3. september 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

plejer altid lige at skylle dem og varme dem lidt da det minimerer eftersmagen af det de er i

men ellers braskartofler i en wok hvor du ikke behøver fedtstof (hvis det skulle være "sundt" ) og nogle majs og ærter og minifrikadeller eller løst hakket oksekød der i forvejen er kogt

Anmeld

3. september 2013

Majeha

Den nemme løsning til svensk pølseret

Anmeld

3. september 2013

dola

Ih de masse gode forslag, vil bestemt afprøve dem...!!! Flere bud?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.