Hvornår begynde jeres små at kravle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2009

Diana...

Lykke86 skriver:

Luna er 13 måneder og hverken går eller kravler..
Hun møffer godt nok rundt på maven og prøver at bøje knæene, men hun kommer ik rigtig nogle steder 

Det sker vel en dag, ligesom hun vel også får tænder engang..
Håber hun får dem INDEN hun flytter hjemmefra  

Men han har godt nok travlt jeres "lille"

mon ikk??? for ellers er det godt der findes blender og suppe 

Ja jeg synes godt nok os han har lidt travlt. det går alt for stærkt, han gider heller ikke ligge hos os mere og spise flaske jo nå vi ude men sgu ikke her hjemme det savner jeg bare rigtig meget  Han vokser ALT for hurtigt den lille mand.

Knus Til Dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2009

LotteN

Hold ad op, han er godt nok dygtig lille lucas. Hvis han havde kræfterne så kralvede han nok allerede

Lærke kravlede først da hun var 9 måneder!

Anmeld

17. juli 2009

Mutti2

Diana... skriver:

Ja hvornår begynde jeres små at kravle?

Jeg synes godt nok Lucas prøver og prøver han er helt op på knæende (staves) og stå og når han så prøver at komme frem knækker han selvfølgelig sammen og triller der hen i staden for   Men jeg synes godt nok det er tidligt han bliver jo kun 5 måneder på tirsdag.

Knus Diana

Man skal aldrig sige aldrig

Milla-Victoria var 5½ mdr da hun kravlede uden problemer!! Der havde hun altså allerede haft den periode hvor hun kurrede og kom op på alle 4 uden rigtigt at komme nogen vegne!!

Men det gør jo også at de i en utrolig lille alder er i ALT...

en uge efter hun begyndte at kravle, rejste hun si pludselig op af nogle madresser der på stablet på gulvet, og vupti så gik hun langs ting

Knus en MEGET stolt mor

Anmeld

17. juli 2009

Diana...

Milla-Victoria's mor skriver:

Man skal aldrig sige aldrig

Milla-Victoria var 5½ mdr da hun kravlede uden problemer!! Der havde hun altså allerede haft den periode hvor hun kurrede og kom op på alle 4 uden rigtigt at komme nogen vegne!!

Men det gør jo også at de i en utrolig lille alder er i ALT...

en uge efter hun begyndte at kravle, rejste hun si pludselig op af nogle madresser der på stablet på gulvet, og vupti så gik hun langs ting

Knus en MEGET stolt mor

Hold da op ALTSÅ jeg synes det tidligt Lucas kan os så meget allerede og puha jeg kan jo ikke følge med. synes du ikke det går ALT for stærkt?

Ja man er jo stolt virkelig men man savner da os bare den lille bitte baby i armene gør man ikk?

Hvordan går det med dig søde?

Knus 

Anmeld

17. juli 2009

Vingummien

Diana... skriver:

Ja hvornår begynde jeres små at kravle?

Jeg synes godt nok Lucas prøver og prøver han er helt op på knæende (staves) og stå og når han så prøver at komme frem knækker han selvfølgelig sammen og triller der hen i staden for   Men jeg synes godt nok det er tidligt han bliver jo kun 5 måneder på tirsdag.

Knus Diana

Da Emil var i den alder prøved han også helt vildt, og vi tænkte det er godt nok tidlig han begynder på det.

Nu er han snart et år og han kravler ik endnu, han har fundet en andet metode at komme frem på, han kan godt kravle men bruger det meget sjællent, han gør ligesom en slange i sted for, ser rigtig sjovt ud.

Jeg personligt går ik så meget op i det, har det sådan lidt, det skal nok komme.

Nogle er lyn hurtige til det andre er så langsomme, kender da et par stykker der kravlede i den alder, f.eks min kusine, og min faster syntes faktisk ik det var sjovt at hun kunne så tidlig for hun forstod jo ingenting den bette.

Anmeld

17. juli 2009

Mutti2

Diana... skriver:

Hold da op ALTSÅ jeg synes det tidligt Lucas kan os så meget allerede og puha jeg kan jo ikke følge med. synes du ikke det går ALT for stærkt?

Ja man er jo stolt virkelig men man savner da os bare den lille bitte baby i armene gør man ikk?

Hvordan går det med dig søde?

Knus 

Hehe... jo, man synes jo lige pludselig heller ikke de er små babyer mere når de kommer omkring uden hjælp!!

Tiden går AAAALLLLT for stærkt.
Sundhedsplejerskerne havde også spået at hun ville gå inden hun blev 7 mdr!! Heldigvis ventede hun til hun var 13 mdr!!

Man hører godt nok alverden om at: "tiden går så stærk..." og "nyd dem imens de er helt små".... men det er ikke til at tro før mand selv står i det!! For HOLD DA OP hvor går det skide stærkt!!

Det går lidt op og ned!! Jeg arbejder konstant og har ikke så meget tid med Milla-Victoria som vi kunnet have ønsket os!! Det tager selvfølgelig tankerne væk fra alt det andet!! 

Hvordan går det ellers hos jer??

Knus

Anmeld

19. juli 2009

mor83'

Min søn kunne kravle da han var 6 mdr. Det er dejlig at se på, hvordan de lærer sig selv det. han er 1 år nu, så jeg glæder mig til. at han lærer selv at gå *smiler*

Anmeld

19. juli 2009

Fam. Madsen

marcus var ca 5 mdr. da han begynde og trække sig frem med armene og ca. 6 mdr. da han kravlet.. nu er han 13 mdr. og kan gå et par skridt aflene også sætter han sig ne dog kravler det lige som om det går for langsom med at gå  

men altså han var ca. 6 mdr da han gik

Anmeld

19. juli 2009

JustAnotherName

Jeg kan ikke huske hvor gammel Bianca var da hun stod på alle fire og øvede sig. Men hun var 8 måneder da hun kom rundt overalt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.