Lån i banken hvor meget skal jeg betale tilbage pr. Mdr?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

458 visninger
6 svar
1 synes godt om
3. september 2013

Anonym trådstarter

Hej piger.
Sagen er den at vi er blevet tilbudt en lejlighed i en by vi virkelig gerne vil til.
Der er en rigtig god skole når vores datter når dertil. Og der er familie lige i nærheden og så er det bare er naturskønt område hvor vi har boet før og elskede det. Grundet pladsmangel flyttede vi i sin tid.

Nå men sagen er den at lejligheden vil blive sammenlagt 1200 kr billigere hver mdr for os. Så det trækker lidt.
Vi skal jo så låne til indskud og div. Og kan regne ud at vi vil sku bruge 30000 kr ca.

Hvor meget betaler man tilbage hver mdr på det?

Når vi får indskuddet tilbage fra den gamle lejlighed vil vi self indbetale det på gælden. Plus da vi kommer fra en stuelejlighed og dette er en 1. Sals lejlighed så har vi nogle havemøbler samt tørre og vaskemaskine vi vil skulle sælge som self også vil blive sat ind på lånet så vi hurtigt får det banket af igen. Men hvor meget vil vi skulle betale hver mdr indtil det er væk?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2013

sandramor

Anonym skriver:

Hej piger.
Sagen er den at vi er blevet tilbudt en lejlighed i en by vi virkelig gerne vil til.
Der er en rigtig god skole når vores datter når dertil. Og der er familie lige i nærheden og så er det bare er naturskønt område hvor vi har boet før og elskede det. Grundet pladsmangel flyttede vi i sin tid.

Nå men sagen er den at lejligheden vil blive sammenlagt 1200 kr billigere hver mdr for os. Så det trækker lidt.
Vi skal jo så låne til indskud og div. Og kan regne ud at vi vil sku bruge 30000 kr ca.

Når vi får indskuddet tilbage fra den gamle lejlighed vil vi self indbetale det på gælden. Plus da vi kommer fra en stuelejlighed og dette er en 1. Sals lejlighed så har vi nogle havemøbler samt tørre og vaskemaskine vi vil skulle sælge som self også vil blive sat ind på lånet så vi hurtigt får det banket af igen. Men hvor meget vil vi skulle betale hver mdr indtil det er væk?

Det kan være lidt svært at sige da jeg tror det kommer an på den enkelte bank.... jeg har arbejdernes Landsbank og da jeg for 2 år siden forhøjede mit lån til 40.000 skulle jeg betale min. 1000kr om måneden...tror det hang sammen med at lånet skulle være betalt af inden 3 halvt år mener jeg det var...
Men som sagt tror jeg det afhænger af den pågældende bank... så det er kun din bankrådgiver der kan give dig et præcist svar

Anmeld

3. september 2013

modesty

Anonym skriver:

Hej piger.

Det kan vi ikke svare dig på, specielt når vi ikke engang ved hvad det indskud I får tilbage er på. Ring til banken og snak med dem, der vil gælde forskellige renter fra bank til bank og afhængigt af kundens generelle økonomi.

Anmeld

3. september 2013

Capri Sonne

Tror det er meget forskelligt. Vi har et lån på 80-90.000 kr, kan ikke huske det præcist, og vi betaler 3400 kr af på det. Det, har jeg hørt, er ret meget, men vi vil også bare gerne have det ud af verden hurtigt.

Anmeld

3. september 2013

Anonym trådstarter

Okay. Jeg tænkte selv omkring en 1000 kr om mdr. Men jeg må jo hører min bankmand det var også bare af ren nysgerrighed.
For det er slet ikke sikkert vi vil have lejligheden. Vi skal lige se den først. Men synes jo lige alle ting skal tænkes igennem før vi takker ja. For er sgu ikke så meget for at låne penge med mindre det virkelig tiltaler os. Og vi kan se vi kan få gælden hurtigt ud af verden igen

Anmeld

3. september 2013

Kofoed.

da jeg lånte i sin tid (som 18 årig og en rente på 12,5 % og lånet lød på 33000), skulle jeg betale 500 i måneden, så tro sagtens i kan få en aftale på 1000 i måneden, hvis i ikke har for meget anden gæld.

Anmeld

3. september 2013

Anonym trådstarter

Kofoed. skriver:

da jeg lånte i sin tid (som 18 årig og en rente på 12,5 % og lånet lød på 33000), skulle jeg betale 500 i måneden, så tro sagtens i kan få en aftale på 1000 i måneden, hvis i ikke har for meget anden gæld.

Vi skylder ingen penge. Men tak for dit svar. Jeg må lige snakke medmindre bankmand om det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.