Lavede i sidste uge denne tråd
https://www.baby.dk/debat/225381pi1/ordet-er-frit/h jaelp-handel-.aspx - havde aftalt med en dame at vi skulle bytte mobiler og vi skulle sende sidste mandag, modtog aldrig den telefon hun skulle sende, og Gik til politiet igår, og betjenten lavede en sag med det samme og da han så alle sms'erne sagde han at det så lidt ud som om hun aldrig har haft den mobil hun påstod, men han vælger at ringe hende op, og hun tager ikke den, men 15 min efter jeg havde forladt politiet, ringede han og sagde at hun havde ringet, og at hun var en bedrager der troede at jeg ikke ville gå til politiet, og hun aldrig havde haft den mobil, og hun ville sende min mobil tilbage i dag, med track and trace som hun skulle ringe og give politiet i dag, og hvis hun ikke gjorde det i dag så blev det til en rigtig sag..
Fik derefter afvide af betjenten at jeg aldrig måtte tro at andre mennesker var ligeså ærlige som mig selv, og fremover så når jeg lavede en byttehandel skulle jeg ikke sende før jeg enten havde modtaget varen eller set kvittering på at varen er sendt, og aldrig sende før jeg havde modtaget penge, selvom det er 10 kr der er tale om
Anmeld