3 IUI negativ.. Næste stop....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.025 visninger
11 svar
9 synes godt om
3. september 2013

o1Mutte

- IVF..

Vi skal til samtale den 11. Og så nævnte hun noget med et projekt vi skulle godkendes til og vælge om vi ville være med i? Nogen der ved hvad det mon er?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2013

tarkoflen

Øv hvor er det træls for jer, at det ikke er lykkedes! Men jeg lover dig, at man også får dejlige babyer ud af IVF behandling men jeg kender godt følelsen af, at man ikke har lyst til at skulle alt det igennem!

Jeg kan forestille mig, at det handler om, om de skal "dyrke" æggene til såkaldte balocyster (staves) altså lader dem modne længere end de to dage, man normalt gør. Det er i hvert fald noget jeg ved de gør på Skejby. Ved ikke om det er det projekt, du tænker på?

Rigtig meget held og lykke med samtalen

Anmeld

3. september 2013

BigHope13

o1Mutte skriver:

- IVF..

Vi skal til samtale den 11. Og så nævnte hun noget med et projekt vi skulle godkendes til og vælge om vi ville være med i? Nogen der ved hvad det mon er?

Øv øv øv
godt der er næste skridt, og håber ivf er det som at der skal til for jeres drøm går i opfyldelse

Anmeld

3. september 2013

Carina:-)

Øv at den var negativ-heldigvis er der god chance for graviditet ved ivf 

Anmeld

3. september 2013

**Ønskebabyen

o1Mutte skriver:

- IVF..

Øv at det ikke lykkedes i jeres 3. forsøg

Tror forsøget de snakker om, er et forsøg de køre i Dronninglund med kort protokol
De kørte det i hvert fald da vi startede i behandling i September sidste år.. Vi måtte dog ikke være med i det, grundet min alder (dengang 23 år!) og fordi jeg dannede rigtig mange æg selv.

Anmeld

3. september 2013

Putomanen

Øv, hvor er jeg ked af at læse, at det sidste iui forsøg ikke lykkedes!
Jeg håber at ivf er vejen frem for jer

Anmeld

3. september 2013

asff

o1Mutte skriver:

- IVF..

Ej hvor træls  Men jeg  for at i får den i første omgang IVF 

Anmeld

3. september 2013

o1Mutte

Tak piger

Og jo det er et forsøg med lang eller kort protokol.. Ved dog ikke om vi vil være med.. Skal lige ha læst noget mere om det..

Anmeld

3. september 2013

esioul

o1Mutte skriver:

- IVF..

Anmeld

3. september 2013

et-ønske

o1Mutte skriver:

- IVF..

Øv med øv på Håber det snart lykkes for Jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.