Gave ved barn nr. 2???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
4 svar
8 synes godt om
3. september 2013

Dinsen

Min skønne og bedste veninde gennem hele livet, venter sit barn nr. 2. 

men hvad søren ska finde på??  

sidst gav jeg,  sengetøj med navn og fødselsdato og ben nusseklud (som er barnets et og alt i dag)  plus lidt små ting... kan jeg give det samme, eller er det for uopfindsom?? 

desuden vil jeg gerne give mor noget når hun går på barsel, nogle forslag?? hun havde bækkenløsning sidst, så det er der jo dsv risiko for igen og hun så bliver sygemeldt... 

kom med alle jeres ideer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2013

baby012

Dinsen skriver:

sidst gav jeg,  sengetøj med navn og fødselsdato og ben nusseklud (som er barnets et og alt i dag)  plus lidt små ting... kan jeg give det samme, eller er det for uopfindsom?? 

desuden vil jeg gerne give mor noget når hun går på barsel, nogle forslag?? hun havde bækkenløsning sidst, så det er der jo dsv risiko for igen og hun så bliver sygemeldt... 

kom med alle jeres ideer 

Mor barn buket  

Anmeld

3. september 2013

Eliza

Du kan sagtens gi det samme.
Til mor, ville jeg lave en lækker Kurv, men noget rart til barslen.
Chokolade, ting til et dejligt fodbad, en varmedunk, og lidt andet lækkert

Anmeld

3. september 2013

Tip!

Da min veninde fødte sit andet barn for 3 mdr siden købte jeg 4 bodyer til baby i lille størrelse. 44 og 50, hun var meget lille.. 

Til moderen købte jeg lidt lækkert bade dufte ting, hårkur osv.. Det var hun meget glad for 

Anmeld

3. september 2013

lineog4

Dinsen skriver:

kom med alle jeres ideer 

Til vores første fik vi så mange personlige ting feks sengetøj med navn, hjemmesyet flagranke mm. Og jevåben faktisk lidt "skuffet" over gaverne til de næste børn i rækken ikke var personlige (ikke jeg blev skuffet over gaver, var bare taknemmelig vi fik). Mon ikke din veninde bliver glad for personligt sengetøj til nummer to også selvom nummer 1 fik - ville jeg i hvert fald være blevet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.