Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Må lige vise jer en lille ragle jeg har lavet til min nevø Er selv ret stolt af den
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Super flot! Du er virkelig kreativ
Cbank skriver: Super flot! Du er virkelig kreativ
Tak
Super fed ide, at taget på bilen er et håndtag, det har jeg ik set før!!
Så stjæler lige iden og gir den vidre til min veninde der ka hækle. Vi har nemlig hele 2 gravide veninder, der ka ha barselsgaver snart. Vh stine
StineW79 skriver: Super fed ide, at taget på bilen er et håndtag, det har jeg ik set før!! Så stjæler lige iden og gir den vidre til min veninde der ka hækle. Vi har nemlig hele 2 gravide veninder, der ka ha barselsgaver snart. Vh stine
Tak Du stjæler bare
JulieE skriver: Må lige vise jer en lille ragle jeg har lavet til min nevø Er selv ret stolt af den
Du er så dygtig!
dorthemus skriver: Du er så dygtig!
Ej Julie hvor kom de fra??? Ihhh kan du ikke fjerne dem
He he... du var garanteret ved at uploade dem i en anden tråd i en anden fane, ik'? Jeg har fjernet dem
Og tak for de søde ord
MsDane skriver: Hvor er den feeeed!!! Er det ud fra en opskrift og hvor har du i så fald fundet den?
Hvor er den feeeed!!! Er det ud fra en opskrift og hvor har du i så fald fundet den?
Tak Der er ikke nogen opskrift, kun den i mit hoved Den er inspireret af en rangle fra Sebra
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128