Hvad kalder man den slags papir?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.616 visninger
3 svar
4 synes godt om
2. september 2013

Dorthe1986

Hej piger

Sagen er den at jeg har set en cool lampeskærm jeg gerne vil lave og dertil skal jeg bruge noget kraftigt sort papir, der er hvidt på bagsiden. Ikke lige så stift som karton, men kraftigt. Men hvordan søger man på papir, hvor den ene side er sort og den anden hvid? Altså jeg synes jeg har søgt på alle mulige logiske og ulogiske ord :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2013

Holbæktrunten

Dorthe1986 skriver:

Hej piger

Sagen er den at jeg har set en cool lampeskærm jeg gerne vil lave og dertil skal jeg bruge noget kraftigt sort papir, der er hvidt på bagsiden. Ikke lige så stift som karton, men kraftigt. Men hvordan søger man på papir, hvor den ene side er sort og den anden hvid? Altså jeg synes jeg har søgt på alle mulige logiske og ulogiske ord :-)

http://www.cchobby.dk/design-papir/

Er det noget a la det her? Ellers ville jeg spørge i en hobbyforretning

Anmeld

2. september 2013

Dorthe1986

Holbæktrunten skriver:

et 

http://www.cchobby.dk/design-papir/

Er det noget a la det her? Ellers ville jeg spørge i en hobbyforretning

Det er nemlig i den retning, skal bare været helt sort og helt hvidt (på hver sin side)

Men ja må høre ad, selvom den hobbyforretning vi har er sådan en garnbutik, der har et lille hjørne til andet hobby og det er rimelig uopdateret

Anmeld

2. september 2013

Holbæktrunten

Dorthe1986 skriver:

Det er nemlig i den retning, skal bare været helt sort og helt hvidt (på hver sin side)

Men ja må høre ad, selvom den hobbyforretning vi har er sådan en garnbutik, der har et lille hjørne til andet hobby og det er rimelig uopdateret

Ellers så prøv at ringe til de forskellige du finder på nettet - de kan garanteret guide dig til køb på deres hjemmeside eller lign

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.