Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
FrkRaarup skriver: Fucking endelig! Efter 30 dages blødning er jeg endelig blevet 'ren' Så bliver det sku ikke bedre. Smerter og irriteret tarme er også væk. Døjer dog med en del hovedpine, men mon ikke vand, luft og motion kan fikse det!? Pre-seed er kommet og taget i brug og ÆL testene er på vej Vi VIL! Og Hurtigst muligt! God mandag til jer alle og til jer der kæmper samme kamp
Fucking endelig! Efter 30 dages blødning er jeg endelig blevet 'ren' Så bliver det sku ikke bedre. Smerter og irriteret tarme er også væk. Døjer dog med en del hovedpine, men mon ikke vand, luft og motion kan fikse det!? Pre-seed er kommet og taget i brug og ÆL testene er på vej Vi VIL! Og Hurtigst muligt! God mandag til jer alle og til jer der kæmper samme kamp
BigHope13 skriver: hvor er det bare dejligt at høre krydser alt jeg kan og håber der snart vil være et positivt resultat til jer
hvor er det bare dejligt at høre krydser alt jeg kan og håber der snart vil være et positivt resultat til jer
HEP HEP !!!! .... Håber snart det ser positivt ud for jer
Bshizzle skriver: HEP HEP !!!! .... Håber snart det ser positivt ud for jer
Hvor er det godt at høre
MorDk skriver: Hvor er det godt at høre
tarkoflen skriver: Fedt for dig, for at det snart bliver jeres tur
Fedt for dig, for at det snart bliver jeres tur
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128