5 års fødselsdags gave..?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

669 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. september 2013

Tip!

Min søn bliver 5 år (Wow tiden render stærkt) og jeg ANER ikke hvad han skal have ønske sig/hvad jeg skal give ham... 

Hvad leger jeres 5 årige med?!

Han har lego- ikke den store interesse i det endnu, bærbar, nintendo, biler, kæmpe biler osv osv.. 

Er der nogen af jeres knægte som har en PS3? Overvejer sådan en maskine.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her får thea rulleskøjter, bøger, en voksendyne, sengetøj, en molo regnbue flyverdragt som hun plager om at få.  Ja det er vildt som tiden den flyver!!! Vh stine

Anmeld

2. september 2013

Tip!

StineW79 skriver:

Her får thea rulleskøjter, bøger, en voksendyne, sengetøj, en molo regnbue flyverdragt som hun plager om at få.  Ja det er vildt som tiden den flyver!!! Vh stine

Årh min søn har dyne osv.. Er ikke så meget til at give praktiske gaver (synes selv at det var skod at få en trøje da jeg var lille, så det hænger i mig

Men rulleskøjter var ikke en dårlig ide..  

Anmeld

2. september 2013

StineW79

Twinkle little star skriver:

Årh min søn har dyne osv.. Er ikke så meget til at give praktiske gaver (synes selv at det var skod at få en trøje da jeg var lille, så det hænger i mig

Men rulleskøjter var ikke en dårlig ide..  

Thea elsker heldigvis praktiske gaver, så vi plejer at blande ønsker, med ting hun alligevel ska ha. Hun får jo self sjove ting af bedsteforældrene osv. Hun ønsker sig også princessekjole og sko, så det får hun sikkert også! Vh stine

Anmeld

2. september 2013

Tip!

StineW79 skriver:

Thea elsker heldigvis praktiske gaver, så vi plejer at blande ønsker, med ting hun alligevel ska ha. Hun får jo self sjove ting af bedsteforældrene osv. Hun ønsker sig også princessekjole og sko, så det får hun sikkert også! Vh stine

Det med klæd ud tøj var ikke en helt dårlig ide.. Dog vil min søn nok ikke vælge prinsesse kjoler... 

Anmeld

2. september 2013

LinLin

David begyndte at interessere sig for lego da han var/blev fem år. Først fik han lidt cars lego men det blev ret hurtigt ninjago der vandt

Vi har ps3 og den har han spillet et par år sammen med wii. Han er lige blevet syv (i dag faktisk )

Hvad med brætspil? Vildkatten og zoo panic har været hits her

Eller lydbøger? Min søn elsker at høre historier imens han bygger lego
Kan varmt anbefale bøger af jakob martin strid - de er også sjove for voksne

Anmeld

2. september 2013

Tip!

LinLin skriver:

David begyndte at interessere sig for lego da han var/blev fem år. Først fik han lidt cars lego men det blev ret hurtigt ninjago der vandt

Vi har ps3 og den har han spillet et par år sammen med wii. Han er lige blevet syv (i dag faktisk )

Hvad med brætspil? Vildkatten og zoo panic har været hits her

Eller lydbøger? Min søn elsker at høre historier imens han bygger lego
Kan varmt anbefale bøger af jakob martin strid - de er også sjove for voksne

Min søn begyndte at få det lille lego for et års tid siden ca.. Det er kun spændende så længe at jeg bygger det op 

Vi har en Wii, den er sjov nok.. Måske et nyt spil dertil var en ide.. 

Brætspil var en kanon ide.. Vinteren kan jo godt være lidt lang her i dk.. 

Tillykke med din søn idag.. Tiden render stærkt. 

Anmeld

2. september 2013

LinLin

Min søn begyndte at få det lille lego for et års tid siden ca.. Det er kun spændende så længe at jeg bygger det op 

Vi har en Wii, den er sjov nok.. Måske et nyt spil dertil var en ide.. 

Brætspil var en kanon ide.. Vinteren kan jo godt være lidt lang her i dk.. 

Tillykke med din søn idag.. Tiden render stærkt. 

Min søn har skylanders til ps3... Ved ikke om det er noget. Det er et spil hvor man kan købe figurer til og så kan man skifte spiller... Det fåes også til nintendo 3ds og wii... Der kommer dog nyt her til oktober. Og så har disney også lige udgivet noget lignende der hedder disney infinity (tror jeg nok)

Brætspil er altid hyggeligt

Og tak 

Anmeld

3. september 2013

StineW79

Twinkle little star skriver:

Det med klæd ud tøj var ikke en helt dårlig ide.. Dog vil min søn nok ikke vælge prinsesse kjoler... 

Så da ellers lige en spændene dokumentar den anden, hvor de i en børnehave sku kalde alle børn for HEN istedet for ham/ hende, og alle drengene sku lære at gå i princessekjoler osv, så måske det er den nye trend??

Ej spøg til side, man ka i hvert fald få meget sjovt klæd ud tøj til drenge også! Vh stine

Anmeld

3. september 2013

Tip!

StineW79 skriver:

Så da ellers lige en spændene dokumentar den anden, hvor de i en børnehave sku kalde alle børn for HEN istedet for ham/ hende, og alle drengene sku lære at gå i princessekjoler osv, så måske det er den nye trend??

Ej spøg til side, man ka i hvert fald få meget sjovt klæd ud tøj til drenge også! Vh stine

Jeg så godt programmet.. Min søn vælger lige så ofte en hello kitty is som en anden. Så tænker at han intet problem vil have med at tage en kjole på.. I en leg ved og mærke..  

Vi snakke faktisk meget om det program på semi, meget spændende.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.