Hvordan er det nu med tegn og æl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
5 svar
1 synes godt om
2. september 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Heh, ja nu spørger jeg sikkert lige som nummer 1170000000000 i rækken, men håber nogen lige vil hjælpe mig med at friske hukommelsen op 

jeg er på første cyklus efter pille-stop, ergo ved jeg ikk hvor lang cyklus er. Dog ved jeg, at sidst vi havde pb var den på 40-42 dage!! men det er jo ikk nødvendigvis det samme denne gang. 

Nu er jeg på cyklusdag 14 og har haft murren siden middag ca og øget udflåd. Udflåden er temmelig vandig, og synes godt nok der er en del. Det er lige så jeg troede jeg gik og småtissede til at starte med  

er dette tegn på æl? Eller er det først når udflåden bliver slimet??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2013

Rockertand

Mor11 skriver:

ÆÆHeh, ja nu spørger jeg sikkert lige som nummer 1170000000000 i rækken, men håber nogen lige vil hjælpe mig med at friske hukommelsen op 

jeg er på første cyklus efter pille-stop, ergo ved jeg ikk hvor lang cyklus er. Dog ved jeg, at sidst vi havde pb var den på 40-42 dage!! men det er jo ikk nødvendigvis det samme denne gang. 

Nu er jeg på cyklusdag 14 og har haft murren siden middag ca og øget udflåd. Udflåden er temmelig vandig, og synes godt nok der er en del. Det er lige så jeg troede jeg gik og småtissede til at starte med  

er dette tegn på æl? Eller er det først når udflåden bliver slimet??

Ægløsningsslim er ligesom æggehvide og kan vise sig flere dage før ægløsning.

Anmeld

2. september 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11
Rockertand skriver:

Ægløsningsslim er ligesom æggehvide og kan vise sig flere dage før ægløsning.

Men får alle æl-slim? 

Anmeld

2. september 2013

MorTilDenDejligste

Mor11 skriver:

Men får alle æl-slim? 

ved ikke om alle gør, men ved at det ikke er noget som jeg ikke har bemærket at have når jeg har æl.

Anmeld

2. september 2013

Rockertand

Mor11 skriver:

Men får alle æl-slim? 

Alle fertile normaltfungerende kvinder danner ægløsningsslim, nogle væsentligt mere end andre. Nogle danner nok til at udskille det, andre bemærker det aldrig.

Anmeld

2. september 2013

Mor11

Profilbillede for Mor11

Tak for svar. Tror ikk det er æl endnu så, på trods af murren.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.