Typisk!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

334 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. juli 2009

Ni-ko-li-ne

igår beslutter jeg mig for at køre til Falster idag.... sammen med Nikoline :0) og så finder jeg ud af at det bliver det mest ærgerlige vejr!! Vi kan først køre når Martin er hjemme, omkring klokken seks.... og det er jo der det begynder....

nå vi må se hvor slemt det bliver.... ellers kører jeg bare ikke! basta.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2009

Diana...

Ej hvor træls håber vejret holder.

Knus Diana som desværre har overskyet vejr her.

Anmeld

17. juli 2009

Honningblomst

igår beslutter jeg mig for at køre til Falster idag.... sammen med Nikoline :0) og så finder jeg ud af at det bliver det mest ærgerlige vejr!! Vi kan først køre når Martin er hjemme, omkring klokken seks.... og det er jo der det begynder....

nå vi må se hvor slemt det bliver.... ellers kører jeg bare ikke! basta.....

Ja, det skulle blive lidt øv vejr....trist...men rart for mig og mine dumme strækbukser.....vinker du når du kører igennem nørre alslev.. og vejret er super godt endnu hernede...hvor skal du hen, til Nyk??

Knus og god weekend...

Anmeld

17. juli 2009

Ni-ko-li-ne

Eva skriver:

Ja, det skulle blive lidt øv vejr....trist...men rart for mig og mine dumme strækbukser.....vinker du når du kører igennem nørre alslev.. og vejret er super godt endnu hernede...hvor skal du hen, til Nyk??

Knus og god weekend...

ha ha.... ja det er bedst sådan når man skal gå i strækbukser :0) Martin synes også det bliver rart at få renset luften med noget regn og torden...

ja de har jo lukket Nyk/Eskilstrup afkørslen for en tid så jeg kører af i Nr. Alslev :0) så skal jeg nok vinke....

Vi smutter en tur hjem til mine forældre de bor ude ved lindholmcenteret :0) og så havde jeg jo forestillet mig at jeg skulle op i byen lidt imorgen formiddag... men ikke hvis det tisser ned.... det gider jeg altså ikke med barnevogn...

Anmeld

17. juli 2009

Ni-ko-li-ne

Diana... skriver:

Ej hvor træls håber vejret holder.

Knus Diana som desværre har overskyet vejr her.

tak.... nu har skyerne også nået os..... det er ved at blive gråt over det hele :0)

Anmeld

17. juli 2009

Honningblomst

ka-ri-na skriver:

ha ha.... ja det er bedst sådan når man skal gå i strækbukser :0) Martin synes også det bliver rart at få renset luften med noget regn og torden...

ja de har jo lukket Nyk/Eskilstrup afkørslen for en tid så jeg kører af i Nr. Alslev :0) så skal jeg nok vinke....

Vi smutter en tur hjem til mine forældre de bor ude ved lindholmcenteret :0) og så havde jeg jo forestillet mig at jeg skulle op i byen lidt imorgen formiddag... men ikke hvis det tisser ned.... det gider jeg altså ikke med barnevogn...

Øv, håber altså ikke det bliver regn i morgen også...er nu så hyggeligt inde i Nyk, stille og roligt-smiler

Håber at I får en god tur herned af, trods vejret...og har det nu som din mand, trænger altså til at få renset luften lidt...

Knus..

Anmeld

17. juli 2009

Ni-ko-li-ne

Eva skriver:

Øv, håber altså ikke det bliver regn i morgen også...er nu så hyggeligt inde i Nyk, stille og roligt-smiler

Håber at I får en god tur herned af, trods vejret...og har det nu som din mand, trænger altså til at få renset luften lidt...

Knus..

ja det skal nok blive godt at få renset luften lidt :0)

og ja der er dejligt stille og roligt i Nyk.... hyggelig lille by....

god weekend til dig :0)

knus

Anmeld

17. juli 2009

Honningblomst

ka-ri-na skriver:

ja det skal nok blive godt at få renset luften lidt :0)

og ja der er dejligt stille og roligt i Nyk.... hyggelig lille by....

god weekend til dig :0)

knus

Tak...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.