Hjælp til DKK eksamen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

633 visninger
2 svar
0 synes godt om
2. september 2013

Mitlivsommooor

Jeg står og skal til at igang med DKK eksamen og kunne derfor godt bruge et par råd.

Jeg har tænkt mig at skrive om dialogisk oplæsning og hvordan det er med til at styrke børnehavebørns sprogudvikling.

Men da jeg luftede emnet for min vejleder sagde han, at jeg nok skulle brede emnet ud. Så tænkte lige det kunne være spændende at høre fra andre der evt. havde skrevet om det samme emne, hvad i evt. kom ind på og hvad i gjorde ude i praksis?

Håber der er nogle søde pædagogstuderende eller nogen som allerede har været igennem turen, som har et par tips. På forhånd tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2013

Newsence

Tror måske din vejleder mener at du skal komme ind på børn sproglige udvikling.. Altså ridse dine underemner op... Hvis du skal fortælle hvad det gør ved sproget skal der noget teori omkring sproget og udviklingen med...  

jeg skrev ikke selv om ligne så kan ikke give andre råd, desværre men held og lykke

Anmeld

3. september 2013

Mitlivsommooor

newsence skriver:

Tror måske din vejleder mener at du skal komme ind på børn sproglige udvikling.. Altså ridse dine underemner op... Hvis du skal fortælle hvad det gør ved sproget skal der noget teori omkring sproget og udviklingen med...  

jeg skrev ikke selv om ligne så kan ikke give andre råd, desværre men held og lykke

Må jeg spørge hvad du skrev om? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.