Børnehave uge 42?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Afsted eller ej?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

529 visninger
9 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. september 2013

Anonym trådstarter

Jeg skal have kejsersnit tirsdag i uge 42, derfor vil jeg jo være indlagt med farmand i 2 dage på sygehuset, mine forældre vil gerne tage vores børn (begge BH børn), den ældste på 3,5 er MEGET MEGET mor-afhængig,

Hans BH holder så ferie lukket men der er åbent i et af de andre "huse", så pædagogerne kender de.-

De har haft 2 mdrs sommerferie og selvom de startede for 3 uger siden, er han stadig meget meget ked af at skal afleveres i BH

MIT spørgsmål er sp:

Skal bedsterne sende dem afsted i ny BH men hvor der er samme pædagoger?

Bedsterne holde dem hjemme mens vi er indlagt?

Skal vi melde ferie i uge 42, når de næsten li har haft 2 mdrs sommerferie?

For kan nemt have dem hjemme,når vi kommer hjem fra sygehuset, men tænker grundet at den store på 3,5 er SÅ svært at aflevere, overvejer jeg at sende dem afsted bare om formiddagen

GIRLS, HELP

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2013

modesty

Der er ikke svarmulighed på den bedste mulighed du nævner, som jeg synes er at bedsterne holder dem hjemme mens I er indlagt. 

Anmeld

2. september 2013

Guldet

Jeg ville holde dem hjemme ved bedsteforældrene - nu der er mulighed for det.

Anmeld

2. september 2013

Hjaltesmor

Jeg ville også lade bedsterne holde dem hjemme mens I er indlagt.

Jeg ville aldrig aflevere mit barn i en anden børnehave - uanset om det er de kendte pædagoger. Jeg synes faktisk, det er helt skørt, at kommunerne laver den løsning. Det burde ikke være en mulighed for dem.

Anmeld

2. september 2013

Anonym trådstarter

Jeg syntes den er svær, for når den store er så ked det at komme i BH, begynder det endelig at gå godt også BUM 1 uges ferie igen også starte forfra + at være blevet storebror.....

Anmeld

2. september 2013

lineog4

Jeg ville spørge om jeg måtte skrive spørgsmålstegn - gjorde jeg da vi skulle have den mindste i sommerferie - så har du muligheden for at afleveremanøs I kan mærke det er det bedste. Jeg ville nok vælge at Have dem hjemme mandag og bare stornyde dem inden der pludselig er en baby. Tirsdag og onsdag ville jeg nok lade bedsterne tage og så se tiden an torsdag og fredag. Personligt ville jeg have dem hjem så hurtigt som muligt, men....

Anmeld

2. september 2013

FrkRaarup

Anonym skriver:

Jeg skal have kejsersnit tirsdag i uge 42, derfor vil jeg jo være indlagt med farmand i 2 dage på sygehuset, mine forældre vil gerne tage vores børn (begge BH børn), den ældste på 3,5 er MEGET MEGET mor-afhængig,

Hans BH holder så ferie lukket men der er åbent i et af de andre "huse", så pædagogerne kender de.-

De har haft 2 mdrs sommerferie og selvom de startede for 3 uger siden, er han stadig meget meget ked af at skal afleveres i BH

MIT spørgsmål er sp:

Skal bedsterne sende dem afsted i ny BH men hvor der er samme pædagoger?

Bedsterne holde dem hjemme mens vi er indlagt?

Skal vi melde ferie i uge 42, når de næsten li har haft 2 mdrs sommerferie?

For kan nemt have dem hjemme,når vi kommer hjem fra sygehuset, men tænker grundet at den store på 3,5 er SÅ svært at aflevere, overvejer jeg at sende dem afsted bare om formiddagen

GIRLS, HELP

Hvis bedsterne er med på den, hvorfor så ikke give dem et par dage sammen?

Det havde jeg gjort

Anmeld

2. september 2013

Anonym trådstarter

Allerhelst vil jeg jo også holde dem hjemme, men frygten for den store skal starte forfra igen (igen) med indkøring i BH er stor

Anmeld

2. september 2013

raca

Anonym skriver:

Allerhelst vil jeg jo også holde dem hjemme, men frygten for den store skal starte forfra igen (igen) med indkøring i BH er stor

ja og måske er de 3 dages ro lige efter den lille er kommet med til at styrke ham så han ikke bliver ked af det når han skal afleveres.

tror du ikke han kan mærke at der er noget på vej han ikke helt ved hvad er, det at blive storebror er jo rimlig abstrakt, og måske er det derfor han er mor syg og ked,

så måske det han han får ro hjemme ved jer lige når i kommer hjem fra sygehuset gør at han kan sendes afsted med ro i maven

og ellers har børn bare perioder hvor de gerne vil være hjemme og ikke i bh. og hvis en periode vare for længe så må man jo tale med pæden om det..

jeg tror kun 2 mdrs ferie er godt, og det er også godt at holde efterårs ferie..

Anmeld

2. september 2013

Anonym trådstarter

raca skriver:

ja og måske er de 3 dages ro lige efter den lille er kommet med til at styrke ham så han ikke bliver ked af det når han skal afleveres.

tror du ikke han kan mærke at der er noget på vej han ikke helt ved hvad er, det at blive storebror er jo rimlig abstrakt, og måske er det derfor han er mor syg og ked,

så måske det han han får ro hjemme ved jer lige når i kommer hjem fra sygehuset gør at han kan sendes afsted med ro i maven

og ellers har børn bare perioder hvor de gerne vil være hjemme og ikke i bh. og hvis en periode vare for længe så må man jo tale med pæden om det..

jeg tror kun 2 mdrs ferie er godt, og det er også godt at holde efterårs ferie..

Ja, du har da nok egentlig ret

Jeg tror bare, at de holder ferie hjemme ved bedsterne, mens vi er indlagt også bliver hjemme resten af ugen, sammen med mor, far og den lille ny, så kan de også få lov at se baby lidt an

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.