Neutrale leggins?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

219 visninger
5 svar
3 synes godt om
2. september 2013

Mutti2

Hvad vil i forstå som neutrale leggins? 

Det lyder måske dumt at jeg spørger.

Men min datter skal starte til Ballet undervisning i dag. Og der skal hun have neutrale leggins på, uden fødder. Neutrale vil jeg definere som noget uden striber, stjerne, prinsesserne osv. Men kan de ikke også bare være Pink? 

Ha en fantastisk dag  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2013

dpb

Putte-mor skriver:

Men min datter skal starte til Ballet undervisning i dag. Og der skal hun have neutrale leggins på, uden fødder. Neutrale vil jeg definere som noget uden striber, stjerne, prinsesserne osv. Men kan de ikke også bare være Pink? 

Ha en fantastisk dag  

umiddelbart ville jeg ligesom dig forstå neutrale leggins, som leggins uden mønster... farve underordnet

men skal da ikke kunne sige det 100%

Qnuz

Anmeld

2. september 2013

Bshizzle

Putte-mor skriver:

Ha en fantastisk dag  

Når jeg tænker Neutrale farver... så tænker jeg farver både Drenge og Piger kan ha på..

Så ved ik om Pink er ok..

Men er det ikke bare at prøve at give hende Pink på, og så må danselæreren sige fra hvis det ik er ok..

Anmeld

2. september 2013

mth1987

Putte-mor skriver:

Ha en fantastisk dag  

Jeg tænker hvide eller sorte

Anmeld

2. september 2013

Mutti2

Tak for jeres hurtige svar Jo, jeg prøver. Jeg ved bare at hun havde nogle lysere et sted. Men jeg kan slet ikke finde dem. Og ville ikke lede mere hvis i også kunne forstå det som om Pink, var fint Det et jo hendes første gang, og hvis hun vil gå til det fremover skal vi jo ud og investere i noget andet tøj Alligevel  

Anmeld

2. september 2013

Koen.

For mig er neutrale, hvid, sort, meget meget lys lyserød eller hudfarvet leggins

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.