Hjælp ang test?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

272 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. september 2013

Anonym trådstarter

Jeg har brug for at råd ang testning 

Jeg havde mens omkring D.10 og forventer det kommer omkring D.10 i denne mdr igen.. 

Hvornår er det så jeg kan teste?! Fra den dag jeg sku ha haft mens eller først efter næste æggeløsning?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2013

Morigen

Det kommer an på hvor mange dage du har i din cyklus. Jeg fik også mens den 10. august og forventer mens på lørdag. Så der regner jeg med at teste eller på søndag.

Anmeld

2. september 2013

Pcokate

Anonym skriver:

Jeg havde mens omkring D.10 og forventer det kommer omkring D.10 i denne mdr igen.. 

Hvornår er det så jeg kan teste?! Fra den dag jeg sku ha haft mens eller først efter næste æggeløsning?!

På de fleste pakker står der at man kan teste dagen efter/på dagen af forventet mens. Nogle venter dig en uge mere, da hcg måske ikke er høj nok eller frygten for en bio.

Anmeld

2. september 2013

Ayasmor

Er det graviditetstest eller ægløsningstest du mener? Hvis det er graviditetstest kan man som regel teste fra første dag mens er udeblevet, altså den dag du forventer mens (d. 10.)

Anmeld

2. september 2013

Anonym trådstarter

Tak, ja det er graviditetsteste jeg mener 

Jeg ser om mens kommer, jeg har ingen tegn.. Dog har jeg fået 2 bumser og jeg har ALDRIG bumser 

men sidste gang havde jeg heller ingen tegn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.