kan jeg være heldig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
4 svar
1 synes godt om
2. september 2013

Anonym trådstarter

skriver lige som anonym da der ikke er nogen der ved vi prøver pb2.

har den sidste uge haft nogle jag/niv i underlivet, er konstant træt uro i maven som om man er nervøs, utroligt meget luft i maven, og brysterne kan min mand slet ikke få lov til at røre fordi at det følelse ubehaligt, øget appetit og hedeture. håber sådan at det er tidlige tegn på en graviditet. det følelse slet ikke som det plejer op til mens.

kan ikke sammen lignes med sidste graviditet(og ved godt der ikke er to graviditeter der er ens) men sidst opdaget jeg først jeg var gravid da jeg var 8 uger henne, da jeg slet ikke lagde mærke til at min mens udeblev pga et dødsfald i familien.

ville ikke det store med dette indslag men  sådan finger for at jeg har det sådan på en graviditet kan teste på lørdag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2013

Pcokate

Anonym skriver:

har den sidste uge haft nogle jag/niv i underlivet, er konstant træt uro i maven som om man er nervøs, utroligt meget luft i maven, og brysterne kan min mand slet ikke få lov til at røre fordi at det følelse ubehaligt, øget appetit og hedeture. håber sådan at det er tidlige tegn på en graviditet. det følelse slet ikke som det plejer op til mens.

kan ikke sammen lignes med sidste graviditet(og ved godt der ikke er to graviditeter der er ens) men sidst opdaget jeg først jeg var gravid da jeg var 8 uger henne, da jeg slet ikke lagde mærke til at min mens udeblev pga et dødsfald i familien.

ville ikke det store med dette indslag men  sådan finger for at jeg har det sådan på en graviditet kan teste på lørdag.

Anmeld

2. september 2013

Mor til Ella

Anonym skriver:

Hvornår har du test dag

Mine mens skulle komme idag, så for at den bliver væk

Har sen sidste uge haft det lidt som du beskriver.

Anmeld

2. september 2013

Anonym trådstarter

Mor til Ella skriver:

Hvornår har du test dag

Mine mens skulle komme idag, så for at den bliver væk

Har sen sidste uge haft det lidt som du beskriver.

jeg har forventede mens den 7(som jeg håber ikke kommer) men det kribler godt nok for at teste, men vil heller ikke skuffe mig selv. prøver sådan at forberede mig på at det bare er min krop der spiller mig et pus, for ikke at blive for skuffet hvis det ikke sker. skulle også være heldigt hvis det skulle lykkes i første cyklus, men ja har man jo hørt om før.

for dig 

Anmeld

4. september 2013

Anonym trådstarter

lige en lille opdate på hvordan jeg har det.

er stadig træt hele tiden, mens ligende smerter, kvalme ved bestemte lugte som fx. min yndlings parfume, metal smag i munden. men intet med brysterne hvilket min mand er meget glad for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.