Hej alle!
Jeg er i den situation, at jeg ikke er sikker på min kærlighed til min mand. Vi har været sammen i 3,5 år, er gift og har en lille datter.
Jeg ved, at han vil gøre alt for mig og elsker mig højere end jeg aner! Jeg har det ikke på samme måde. Jeg ved, at jeg elsker ham - men ikke på den måde, som jeg burde! Jeg ser ham som en absolut fantastisk mand, som er den bedste far i verden!
Vi mødte hinanden da jeg var 18, lige inden han skulle ud på et eventyr - han var mere eller mindre på vej til Afrika, noget, som havde været planlagt længe og som ikke kunne ændres. Vi sås i al den tid vi kunne, inden han tog afsted. Jeg var ør og skør og meget ked af det, da han pludselig ikke var i Danmark mere. Han kom på ferie i dk 4 mdr efter, og vi tilbragte 3 uger sammen. Da han tog tilbage til Afrika, fortalte jeg mine forældre, at jeg var nødt til at tage ned og prøve vores forhold af (jeg boede hos dem!). Som sagt, så gjort. Jeg har nu boet i Afrika i præcist 3 år, fået en datter og er blevet gift. Vi prøver sågar at få én mere.
Nu er jeg i tvivl!
I tvivl om, om min kærlighed var ung og forhastet?!
Og i tvivl om, om jeg måske skulle have tilbragt tid "alene", inden jeg stiftede familie. Jeg drømmer om min egen lejlighed, som jeg kan indrette som det passer MIG!
Jeg savner "mig-tid" og jeg kunne så godt tænke mig, at prøve alenelivet af. Men jeg er i tvivl om, hvorvidt det skal være på bekostning af mit ægteskab og lille familie. Om jeg elsker ham nok til, at blive?
Endnu en ting er, at jeg ikke ved, om jeg ville kunne leve for de småmønter jeg kan få ud af en SU/elevplads. Dette er nødvendigt, da jeg var nødt til at afbryde min uddannelse, for at tage afsted.
PS: Jeg har på intet tidspunkt holdt af, at være i Afrika. Faktisk er det slet ikke mig. Planen er nu, at vi skal tilbage til Danmark og bo, og vi flytter til april. Jeg har dog hele tiden givet det en chance, og jeg tror måske, at jeg derfor har glemt hvorfor jeg kom til at starte med!

Hvis nogen ved, hvem jeg er, bedes de ikke sige noget!