Anbefal vinterjakke, termotøj og flyverdragt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

906 visninger
5 svar
5 synes godt om
2. september 2013

sismofutten

Ja, som overskriften siger - vi skal ud og købe termotøj, vinterjakke og flyverdragt til min datter som bliver 3 om et par uger (str. 98), og jeg har brug for lidt anbefalinger..

Vi har brugt Name it de sidste par år, og har været godt tilfredse med det, men det skader jo ikke at få lidt nye ideer

Kom gerne med links

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2013

Monski

Ja, som overskriften siger - vi skal ud og købe termotøj, vinterjakke og flyverdragt til min datter som bliver 3 om et par uger (str. 98), og jeg har brug for lidt anbefalinger..

Vi har brugt Name it de sidste par år, og har været godt tilfredse med det, men det skader jo ikke at få lidt nye ideer

Kom gerne med links

Anthon havde en didriksons 1913, mener jeg den hedder og han kan heldigvis stadig passe den for den er SÅ god!! Kan kun anbefale den

Kan ikke finde nogle billeder på nettet af præcis den han havde så du får lige et med Anthon

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. september 2013

MissTas

sismofutten skriver:

Kom gerne med links

Her har vi kun godt at sige om danefæ og molo

Annastacia havde sidste år danefæ vinterjakke og molo flyverdragt og i år har vi igen købt danefæ vinterjakke og så en danefæ flyverdragt.

begge mærker rigtig slidstærke, varme og vandtæt

Anmeld

2. september 2013

L&V

sismofutten skriver:

Kom gerne med links

Vi bruger Reima tec flyverdragt, color kids el. mikk line termotøj og sidste år havde hun en hummel vinterjakke

Anmeld

2. september 2013

katrine26

Min søn bliver 3 til november og vi har termotøj fra Føtex og flyverdragten er en remia tec. Katrine26. 

Anmeld

2. september 2013

Dut-ugle

Profilbillede for Dut-ugle
Her har ungerne reima tec flyverdragter, danefæ vinter jakker og mikk line termotøj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.